Euromarket

(1.92)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (6 z 7)

Obsługa fatalna, jakby...
Obsługa fatalna, jakby łaskę robili, że kogoś przyjmują.Klika razy próbowaliśmy naprawiać auto z efektem marnym i straconymi pieniędzmi. Wymieniane były uszczelki - okazało się że po przejechaniu kilku kilometrów zaczęło dymić spod maski - odpowiedź w serwisie "tak musi być" a jakby tak dłużej działo zapraszamy ponownie. Pojechaliśmy do innego serwisu okazało się że uszczelek które są na fakturze w ogóle nie było. Nie polecam wręcz odradzam - stracicie tylko czas i pieniądze.

anakinra

30.03.2017

Placówka

Kraków, Jana Pawła II 43

Nie zgadzam się (0)
Brak profesjonalnej obsługi,...
Brak profesjonalnej obsługi, pracują tam ludzie ignorujący rozmówców i kpiący ze swoich klientów, skandal.

Gość_9

06.11.2015

Placówka

Kraków, Jana Pawła II 43

Nie zgadzam się (2)
Na konsultanta musieliśmy...
Na konsultanta musieliśmy czekać 30 min, bo "akurat coś załatwiał", nie wiedział praktycznie nic o samochodzie, który ma nam sprzedać, ale udało mu się znaleźć jakieś informacje. Dalszy kontakt z klientem beznadziejny. Po odebraniu zaliczki już totalna klapa, termin odbioru cały czas się wydłuża. Samochód miał być w poniedziałek, nie było, w środę cały dzień do odbioru, jadę przez cały Kraków, na miejscu dowiaduję się, że samochodu nie ma. Dlaczego ? Bo nie chciało im się ruszyć 4 liter i dzień wcześniej załatwić wszystkich formalności , tylko robią to dzisiaj. Jak dobrze pójdzie to może samochód zostanie odebrany dzisiaj. Mam nadzieję nigdy więcej nie mieć z nimi nic do czynienia, bo taki brak poszanowania czyjejś osoby jest godny pożałowania.

notimportant

01.04.2015

Placówka

Kraków, Jana Pawła II 43

Nie zgadzam się (1)
18 grudnia miałem...
18 grudnia miałem odbyć umówioną jazdę testową jednym z modeli samochodu oferowanych przez Salon Euromarket. Po przyjściu okazało się, ze nikt o danym terminie nie wie. Na szczęście od razu znalazł się pracownik salonu, który bez żadnego problemu zorganizował zamówiony przeze mnie samochód i odbyliśmy przejazd. Na duży plus kompetencje pracownika, który udzielał rzeczowych odpowiedzi na każde z moich pytań. Na minus organizacja, skoro nie wiedzą kto na kiedy jest umówiony na jazdę.

Bart90

29.12.2013

Placówka

Kraków, Jana Pawła II 43

Nie zgadzam się (1)
Jak zwykle rano,...
Jak zwykle rano, we wtorek jechałem samochodem do pracy. Tuż przed budynkiem firmy mój samochód nagle odmówił posłuszeństwa, wystąpiła awaria w układzie chłodzenia. Ponieważ samochód jest nowy, jeszcze na pełnej gwarancji, skontaktowałem się telefonicznie z serwisem. Dowiedziałem się, że najbliższy możliwy termin przyjęcia mojego auta do serwisu to piątek po południu. Bardzo mnie to zmartwiło, bo samochód potrzebny mi jest codziennie, nie tylko do dojazdów do pracy. Pani z recepcji serwisu poradziła mi, abym skorzystał z pakietu "Assistance", wtedy prawdopodobnie naprawę uda się zrobić szybciej. Posłuchałem tej rady i zadzwoniłem na infolinię Opel Assistance. Tam cierpliwie tłumaczyłem po kolei kilku osobom co się stało i gdzie się stało. Potem jeszcze kilka telefonów i wreszcie pojawiła się laweta. Zapakowaliśmy auto i pojechaliśmy do serwisu. Tam auto zostało przyjęte "na kanał" praktycznie od razu, a ja czekałem na podstawienie auta zastępczego. W międzyczasie pani z recepcji serwisu kilkakrotnie jeszcze rozmawiała w mojej sprawie z pracownikami Assistance, w końcu po dwóch godzinach zadzwoniłem po taksówkę, na samochód zastępczy czekałem jeszcze parę godzin. Następnego dnia rano zadzwonił do mnei pan z serwisu i powiedział, że moje auto czeka gotowe do odbioru. Przy odbiorze zapytałem co się stało i jak ewentualnie zapobiec takim przypadkom w przyszłości, ale niestety nikt nie był w stanie na moje pytanai odpowiedzieć. Przyznam, że mam bardzo mieszane uczucia związane z całą tą przygodą. Z jednej strony bardzo mi się podobała postawa pani w recepcji serwisu Euromarketu. Pani na bieżąco dawała mi odczuć, że cały czas zajmuje się moją sprawą, Podobnie mechanicy, również widać było, że się starają, ale brak konkretnej diagnozy trochę mnie zmartwił. Podkreślić też należy nienaganny wygląd i wysoką kulturę obsługi oraz to, że panowie mechanicy zabezpieczyli wnętrze samochodu przed ubrudzeniem a po naprawie samochód umyli. Przydałoby się też, żeby klienci czekający na auto mieli do dyspozycji świeższą prasę, ta obecnie dostępna jest sprzed ponad pół roku. Z drugiej jednak strony wielokrotne wydzwanianie na infolinię Assistance i uderzający bałagan w Opel Assistance, brak przepływu informacji między ich pracownikami, konieczność tłumaczenia tego samego po kilka (ponad pięć) razy, czekanie kilka godzin, bo "już zaraz za chwilę będzie" było bardzo irytujące. Podsumowując, mogę bardzo polecić krakowski Euromarket, ale korzystający z Opel Assistance powinni mieć duuużo cierpliwości.

zarejestrowany-uzytkownik

18.05.2012

Placówka

Nie zgadzam się (4)
Długie oczekiwanie na...
Długie oczekiwanie na obsługę. Asystenci klienta są niekompetentni, nie znają się na marce Saab, choć występują jako salon firmowy. Bardzo wysokie ceny za usługi i brak podstawowej wiedzy z zakresu naprawy auta. Klient nie jest informowany o działaniach serwisu, i nie jest z nim konsultowana ostateczna cena obsługi. Ogólnie - długie oczekiwanie na obsługę, niekompetencja i brak troski o klienta, niesprawna komunikacja na poziomie asystent klienta - klient.

zarejestrowany-uzytkownik

18.07.2009

Placówka

Kraków, Jana Pawła II 43

Nie zgadzam się (29)

Euromarket

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż Euromarket?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Obsługa fatalna, jakby...
Obsługa fatalna, jakby łaskę robili, że kogoś przyjmują.Klika razy próbowaliśmy naprawiać auto z efektem marnym i straconymi pieniędzmi. Wymieniane były uszczelki - okazało się że po przejechaniu kilku kilometrów zaczęło dymić spod maski - odpowiedź w serwisie "tak musi być" a jakby tak dłużej działo zapraszamy ponownie. Pojechaliśmy do innego serwisu okazało się że uszczelek które są na fakturze w ogóle nie było. Nie polecam wręcz odradzam - stracicie tylko czas i pieniądze.