Opinia użytkownika: notimportant
Dotycząca firmy: Euromarket
Treść opinii: Na konsultanta musieliśmy czekać 30 min, bo "akurat coś załatwiał", nie wiedział praktycznie nic o samochodzie, który ma nam sprzedać, ale udało mu się znaleźć jakieś informacje. Dalszy kontakt z klientem beznadziejny. Po odebraniu zaliczki już totalna klapa, termin odbioru cały czas się wydłuża. Samochód miał być w poniedziałek, nie było, w środę cały dzień do odbioru, jadę przez cały Kraków, na miejscu dowiaduję się, że samochodu nie ma. Dlaczego ? Bo nie chciało im się ruszyć 4 liter i dzień wcześniej załatwić wszystkich formalności , tylko robią to dzisiaj. Jak dobrze pójdzie to może samochód zostanie odebrany dzisiaj. Mam nadzieję nigdy więcej nie mieć z nimi nic do czynienia, bo taki brak poszanowania czyjejś osoby jest godny pożałowania.