Po wejściu do sklepu zaobserwowałem, że podłogi i szyby są czyste. Towar był po dokładany i ułożony. Obsługa była cały czas widoczna i ubrana według standardów, plakietki identyfikacyjne były widoczne. W czasie zakupów ktoś z gości rozlał jogurt na podłogę, osoba sprzątająca pojawiła się niemal natychmiast. Kasjerka powitała mnie uprzejmie i pożegnała zapraszając ponownie. Trzy z Trzynastu kas były otwarte.
Po wejściu do sklepu zaobserwowałem, że podłogi są czyste, a kosze na zakupy poukładane. Towar był dołożony i poukładany. Personel miał widoczne plakietki identyfikacyjne. Większość kas była otwarta. Kasjerka powitała mnie uprzejmie i pożegnała zapraszając ponownie. Reszta została wydana prawidłowo i otrzymałem paragon
Po wejściu do sklepu zaobserwowałem, że szyby i podłogi są czyste, a ulotki reklamowe dołożone i w miejscu widocznym. Towar w większości był dołożony i poukładany. Pracownicy byli ubrani zgodnie ze standardami, a plakietki identyfikacyjne dobrze widoczne. Trzy z czterech kas były otwarte. Gdy ustawiłem się w kolejce do kasy przede mną stały trzy osoby. Łączny czas obsługi wraz ze mną wyniósł 3 minuty. Kasjerka uprzejmie mnie przywitała i pożegnała zapraszając ponownie. Reszta została wydana prawidłowo i otrzymałem paragon.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.