W placówce Santander zostałam obsłużona z dużą kulturą i profesjonalizmem. Pracownik banku dokładnie omówił ofertę i pomógł mi wybrać najlepszą opcję dopasowaną do moich potrzeb. Nie musiałam długo czekać na swoją kolej, a wnętrze oddziału było czyste i nowoczesne. Obsługa sprawiała wrażenie kompetentnej i naprawdę zaangażowanej w pomoc klientom.
Personel w Lidlu jest zawsze miły i zaangażowany – chętnie udziela pomocy oraz odpowiada na pytania klientów. Obsługa przy kasie przebiega szybko, a kasy samoobsługowe działają bez problemu. Sklep jest zadbany, przejrzysty i dobrze zaopatrzony, dzięki czemu zakupy są przyjemne i wygodne. Widać, że pracownicy dbają o pozytywną atmosferę.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.