W restauracji jest zawsze czysto co jest bardzo dużym plusem. Przed lokalem nie ma śmieci, wszystko jest na bieżąco sprzątane. Toalety również są utrzymane w ogólnym porządku. Jedynym minusem jest obsługa przy drive-thru. Obsługujący za każdym razem mylą jakiś produkt w zamówieniu. Na ogół są mili, a czas oczekiwania nie odstaje od innych miejsc tego typu. Irytujące jest jednak ciągle wracanie aby naprostować pomyłki.
Pozytywną stroną lokalizacji jest to, że akurat w tej restauracji są zwykle małe kolejki. Sala restauracji jest zazwyczaj czysta, to samo można powiedzieć o strefie prze wejściem.
Niestety w tej konkretnej lokalizacji doświadczyłem problem z personelem, który objawia się w ciągłym myleniu zamówień. Kilkukrotnie otrzymałem pozycje nie będące w składanym przeze mnie zamówieniu. Brak problemu z reklamacją w przypadku posiadania paragonu.
Dobre zatowarowanie w pieczywo - produkty są świeże i jest ich duży wybór. Zatowarowanie warzyw i owoców jest bardzo małe w weekendy, szczególnie w soboty kiedy to brak tak podstawowych warzyw jak np. kalafior czy sałata. Lodówki z nabiałem dobrze zatowarowane i czyste. Obsługa zawsze bardzo miła i w porę reagująca na tworzenie się kolejek poprzez uruchamianie dodatkowej kasy.
Podczas weekendu majowego brak dań z makaronami i panini. Podczas urlopu niemożliwe było kupno tych produktów. Koszyki z warzywami i owocami wypełnione produktami takimi jak cebule, ziemniaki i jabłka. Brak takiej podstawy jak banany. Nie były dostępne również parówki do hot dogów kilka godzin po otwarciu sklepu. Obsługa bardzo nieprzyjemna - brak kurtuazyjnych zwrotów, które powinny być podstawą kultury osobistej.
Bardzo długa kolejka do obsługi klienta indywidualnego. Niesprawny bankomat/wpłatomat dodatkowo utrudnił szybką obsługę. W placówce było czysto, była dostateczna ilość siedzeń oraz kolejnym pozytywnym doświadczeniem jest fakt dostępności wody dla klientów.
Dostępność produktów w punktach największego ruchu jest bardzo ograniczona. Najczęściej brak najbardziej popularnych lub najbardziej opłacalnych produktów. Obsługa bardzo miła i pomocna. Zaletą jest zawsze dostępna kasa samoobsługowa.
Bardzo profesjonalna obsługa konsultantów telefonicznych. Bardzo szybko został rozwiązany problem, a konsultantka była przy tym miła i upewniła się kilkukrotnie (choć nienachalnie), że uzyskałem odpowiedzi na dręczące mnie pytania.
Spleśniałe, po dotknięciu rozpadające się bataty. Kasjerka bardzo surowym i apodyktycznym tonem wydająca klientom polecenia dotyczące tego, jak się mają ustawiać w kolejce do kasy i gdzie winni umieszczać koszyk.
Na plus duży wybór świeżych wypieków, lodówki schludnie i obficie zatowarowane.
Na regałach promocyjnych brakowało dostatecznej liczby produktów, by móc skorzystać z promocji za zakup kilku sztuk. Podłoga zabrudzona śladami butów, co daje nieprzyjemne pierwsze wrażenie.
Sklep mimo posiadania stanowiska z kasą samoobsługową nie uruchomił jej, co w warunkach wzmożonego ruchu wydłużyło czas spędzony w kolejce.
Zdecydowanym plusem Żabki jest przeważnie miła obsługa, przywitanie i pożegnanie klienta z wyraźnie pozytywnym nastawieniem, standard ten wyróżnia firmę na tle konkurencji.
Brak czytelnie rozmieszczonych kartek z cenami w lodówkach utrudniał zadanie łatwego porównywania cen poszczególnych produktów, nieprzyjemne wrażenie sprawiały też dodrukowane ad hoc kartki bez warstwy ochronnej i nieprzymocowane odpowiednio, by zapobiec niekontrolowanemu przemieszczaniu na przestrzeni lodówkowej.
Dobra jakość warzyw i owoców wpływa na korzystną ocenę warunków higienicznych panujących w sklepie - stąd doceniam fakt, że wystawione do sprzedaży produkty były świeże i zadbane.
Interakcja z kasjerem przebiegła bez większych problemów, jednak jako klient doceniłbym gest przywitania werbalnego i pożegnania, nie musząc za każdym razem samemu inicjować tej interakcji. Brak kontaktu wzrokowego.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.