W dniu 07-05-2021 będąc przejazdem z rodziną zatrzymaliśmy się na posiłek, chcieliśmy zamówić kubełek w promocji drugi 50%.Zakup chciałam zrobić online w dostępnym miejscu, jednak po trzech podejściach transakcje nie mogły dojść do skutku bo Pani z obsługi odsyłała nad od jednego do drugiego stoiska z zamówieniami online twierdząc, że może w następnym się uda. W końcu złożyłam zamówienie u Pani przy kasie, ale co się okazało,że jeżeli zamówienie zrobiłabym sama online to w cenie były sosy i surówki, a przy kasie tylko kubełki za resztę Pani doliczali twerdząc, że Ona nie ma takiej promocji chociaż pokazywałam jej w aplikacji. W końcu po 20 minutach „składania zamówienia” udało się zjeść posiłek.Do tej pory często korzystałam z usług KFC z aplikacją lub bez, po ostatnim pobycie w tej restauracji mam mieszane uczucia czy tam jeszcze wrócę.
Pozdrawiam
Marzena
Bardzo miła i profesjonalna obsługa,aż chce się tam wchodzić, ostatnio weszłam z zapytaniem o swoją kartę kredytową Pani, która akurat była" wolna"za bardzo nie mogła mi pomóc gdyz ogólnie zajmuje się innym sektorem, a Pani, która obsługuje klientów indywidualnych miała akurat klienta.Wyszłam z banku z zamiarem, że dowiem się w innym terminie.Po około godziny Pani która była wcześniej zajęta zadzwoniła do mnie i wyjaśniła mi wszystkie moje wcześniejsze pytania.Na prawdę pełen profesjonalizm i dbanie o klienta.
Personel bardzo miły, od razu po wejściu do sklepu Pan podszedł pytając" w czym może pomóc",kompetentny,znający się na swojej branży.Pytałam o kuchenki pod zabudowę, więc uzyskałam bardzo precyzyjne odpowiedzi i doradztwo.Podczas mojego pobytu w sklepie kurier przywiózł jakąś przesyłkę,jednak sprzedawca po chwili dopiero przeprosił mnie i poszedł odebrać paczkę,jednak za chwilę wrócił by udzielić mi odpowedzi na moje dalsze pytania.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.