Opinie użytkownika (2)

Obsługa w salonie...
Obsługa w salonie przed dokonaniem zakupu była na przyzwoitym poziomie jednak po sfinalizowaniu transakcji obsługa sklepu nie chciała przyjąć reklamacji i pomóc w rozwiązaniu problemu. Ponadto zostałem wprowadzony w błąd w czasie badania wzroku i skłoniony do zakupu okularów na podstawie naciągniętej diagnozy.Moje ogólne wrażenie z obsługi w salonie jest złe ponieważ obsługa jest zainteresowana klientem tylko do momentu wpłaty pieniędzy a później z jakimkolwiek problemem odsyła do centrali i nie stara sie pomóc w rozwiązaniu problemu.

marcin_2414

15.11.2017

Vision Express

Placówka

Warszawa, al. Powstańców Śląskich 126

Nie zgadzam się (0)
Przed supermarketem panował...
Przed supermarketem panował ład, porządek i była wystarczająca ilość miejsc parkingowych. Nie zostałem powitany po wejściu do marketu.W informacji na dziale ,który mnie interesował nie było żadnego sprzedawcy ,znalazłem go dopiero w jednej z alejek działowych.Sprzedawca podszedł do mnie po ok. trzech minutach i zapytał w czym może pomóc. Posiadał wiedzę na temat prezentowanego produktu i potrafił rzeczowo opowiedzieć o nim. Nie starał się jednak przekonywać mnie do zakupu.Asortyment w sklepie jest bardzo szeroki i w atrakcyjnych cenach .Ogólnie jestem zadowolony z obsługi w sklepie.

marcin_2414

15.11.2017

Castorama

Placówka

Warszawa, Głębocka 15

Nie zgadzam się (0)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi