Obsługa w salonie przed dokonaniem zakupu była na przyzwoitym poziomie jednak po sfinalizowaniu transakcji obsługa sklepu nie chciała przyjąć reklamacji i pomóc w rozwiązaniu problemu. Ponadto zostałem wprowadzony w błąd w czasie badania wzroku i skłoniony do zakupu okularów na podstawie naciągniętej diagnozy.Moje ogólne wrażenie z obsługi w salonie jest złe ponieważ obsługa jest zainteresowana klientem tylko do momentu wpłaty pieniędzy a później z jakimkolwiek problemem odsyła do centrali i nie stara sie pomóc w rozwiązaniu problemu.
Przed supermarketem panował ład, porządek i była wystarczająca ilość miejsc parkingowych. Nie zostałem powitany po wejściu do marketu.W informacji na dziale ,który mnie interesował nie było żadnego sprzedawcy ,znalazłem go dopiero w jednej z alejek działowych.Sprzedawca podszedł do mnie po ok. trzech minutach i zapytał w czym może pomóc. Posiadał wiedzę na temat prezentowanego produktu i potrafił rzeczowo opowiedzieć o nim. Nie starał się jednak przekonywać mnie do zakupu.Asortyment w sklepie jest bardzo szeroki i w atrakcyjnych cenach .Ogólnie jestem zadowolony z obsługi w sklepie.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.