Kurier DPD Polska nie podejmuje próby doręczenia paczki pod drzwi, mimo że adres jest poprawny. Przesyłki są automatycznie przekierowywane do pobliskiej Żabki, co jest mało wygodne i wydłuża odbiór. Takie rozwiązanie obniża komfort usługi i sprawia wrażenie braku zaangażowania kuriera w realizację dostawy
Personel był uprzejmy i kompetentny, sprawnie obsługiwał klientów oraz udzielał jasnych informacji. Czas obsługi był krótki, bez zbędnego oczekiwania. Oferta sklepu była dobrze zatowarowana i zgodna ze standardem sieci, a produkty były łatwo dostępne. Lokal był czysty, estetyczny i dobrze oznakowany, co pozytywnie wpływało na komfort zakupów.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.