Wydawałoby się, że wizyta jednym z punktów ogólnopolskiej sieci pizzerii nie będzie rozczarowaniem. Niestety w moim przypadku było inaczej.Lokal urządzony jest przyjemnie w miły dla oka sposób, pizza pieczona jest "na oczach" klienta.Zamówiłam spaghetti carbonara, a znajomy z którym byłam pizze z ostrym sosem.Pizza pierwsza pojawiła się na stole. Była smaczna, niestety sos, który miał być bardzo ostry zdaniem kelnerki okazał się mdły i pozbawiony smaku.Parę minut później przyniesiono mi spaghetti. Wyglądało okropnie, jednolita masa makaronu, boczku i sera. Boczek był bardzo tłusty, nie było na nim praktycznie mięsa. Całe danie okazało się dosłownie ociekać tłuszczem. Nie było to coś co można byłoby zjeść z przyjemnością.Pomimo tego, że w lokalu nie było tłoku, łącznie zajęte trzy stoliki. Jedzenie zostało nam podane oddzielnie w kilku minutowym odstępie. Na jakiś czas na pewno zraziłam się do tego miejsca.
W ramach weekendu odwiedziłam pizzerię Grota w Świnoujściu przy ulicy Konstytucji 3-go maja.Zamówiłam dużą pizzę Carbonara. Czas oczekiwania na pizzę to kilkanaście minut. Pizza była pachnąca, gorąca i bardzo wygodnie podana. ( "wjechała" na oddzielnym stoliku, zabezpieczona przed wystygnięciem).Dodatki na pizzy były wyważone, niczego nie było ani za dużo ani za mało. Ciasto było chrupiące i nie spalone.Jeżeli ktoś nie miałby ochoty akurat na pizzę w menu można znaleźć spory wybór makaronów i sałatek.Cenowo również lokal nie odstrasza.Obsługa w lokalu jest bardzo sympatyczna i służy pomocą z uśmiechem.Bardzo polecam.
Postanowiłam zamówić pizzę z dowozem. Samo zamówienie telefoniczne przebiegło bezproblemowo. Zachowanie pracownika było rzeczowe. Poinformował mnie o kwocie do zapłaty oraz o czasie oczekiwania wyniesie około godziny. Niestety na pizze czekałam ponad 1,5 godz. Pizza dotarła do mnie zimna, przez co straciła wiele na smaku. Wygląd pizzy również nie był do końca estetyczny. Długo się zastanowię nad złożeniem kolejnego zamówienie.
Salon znajduje się w galerii handlowej. Wnętrze sklepu wyglądało czysto i estetycznie. Oświetlenie było pełne, towar na półkach był poukładany i dobrze oznaczony. W sklepie widoczni byli pracownicy ( zajmowali się wystawianiem towaru i obsługa klientów)
Niestety nie mogłam znaleźć tytułów książek, które mnie interesowały. Poprosiłam o pomoc pracownice punktu obsługi klienta. Pracownica była sympatyczna i życzliwie zareagowała na moją prośbę o pomoc. Pomogła mi znaleźć interesujące mnie pozycje. Cały czas była bardzo uprzejma, wykazała się również wiedzą. Wizytę uznaję za udaną i na pewno wrócę.
Odwiedziłam pizzerie Savona w centrum miasta. Zajęłam miejsce w ogródku. Czekając na realizację zamówienia rozejrzałam się po ogródku. Panował w nim porządek, stoliki na bieżąco sprzątano. Po paru minutach zostało przyjemne ode mnie zamówienie (sałaka, cola). Najpierw kelner przyniósł mi napój, a po około 10 minutach sałatkę. Sałatka była smaczna, niestety ziemniaczki wyglądały nieestetycznie, jakby były stare i nie były smaczne. Ogólnie jednak obsługa była miła, więc zdecydowałam się na zostawić drobny napiwek.
23-go listopada odwiedziłam Kino "HELIOS" w Galerii Białej w Białymstoku. Sala wejściowa z kasami utrzymana była w czystości. Nie zaobserwowałam żadnych pozostałości po popcornie na przykład. Wnętrze jest urządzone przyjemnie. Nastraja pozytywnie przed seansem. Zajęłam miejsce w kolejce w celu odebrania zarezerwowanych wcześniej biletów. Nie było kolejki jednak panie siedzące w kasach zajęte były rozmową do tego stopnia, że nie zauważyły mnie. Za mną tworzyła się powoli mała kolejka. Otwarte były dwie kasy. Dopiero po moim upomnieniu się jedna z pań zainteresowała się moją sprawą. Nie przeszkodziło jej to w dalszej rozmowie z koleżanką.
Kiedy udało mi się odebrać bilety udałam się na salę kinową. Sala również była utrzymana w porządku. Miejsca siedzące były wygodne, a jakość obrazu i dźwięku była bez zarzutu.
Czas spędzony w kinie uznaje za całkiem udany.
15-go listopada odwiedziłam restauracje KFC. Stanowisko gdzie znajdowały się kasy było uprzątnięte. Nie zaobserwowałam żadnych śmieci, paragonów, serwetek, etc. Czynne były dwie kasy. Stanęłam do krótszej kolejki. W kolejce czekałam dwie minuty.Przede mną była jedna osoba.Kiedy nadeszła moja kolej zamówiłam zestaw "B-smart". Obsługujący mnie chłopak powitał mnie słowami" Dzień dobry". Przyjął moje zamówienie( na wynos), podał kwotę do zapłaty oraz głośno powiedział ile należy mi się reszty.
Niestety pomimo sympatycznej obsługi.zamówione jedzenie okazało się niesmaczne.
Frytki były wyraźnie nieświeże, a mini twister którego zamówiłam rozpadał się w rękach.
Przykry jest fakt, ze restauracja o takim znaczeniu nie dba o jakość swoich produktów.
Wizytę oceniam jako nieudaną.
16-go listopada odwiedziłam EMPIK w Galerii Białej. Wewnątrz sklepu panował porządek. Pomimo tego, że trwały prace porządkowe żaden bałagan nie był widoczny. Książki na pólkach stały równo wszystko było wycenione, a poszczególne działy były nazwane. Ułatwiało to znacznie zakupy.
Po przejrzeniu proponowanego towaru wybrałam kubek i udałam się do kasy. Przy kasie nie było kolejki. Zostałam natychmiast obsłużona przez sympatyczną panią.
Wyraźnie podała kwotę do zapłaty i wydawaną resztę.
Obsługa sklepu była bardzo uprzejma i na moje pytania dotyczące towaru reagowała życzliwie i chęcią pomocy.
Jestem zadowolona z obsługi.
Dnia 17.11. br. udałam się do jednego ze sklepów sieci Farbud, mieszczącego się Galerii Podlaskiej w Białymstoku. Otoczenie sklepu było czyste. Nie zaobserwowałam żadnych śmieci.
Również wnętrze sklepu prezentowało estetyczny wygląd. Farby stały równo. Ekspozycja towaru dla laika była w miarę prosta do przyswojenia.
Niestety nie spotkałam się z zainteresowaniem sprzedawcy swoją osobą. Podczas gdy krążyłam między półkami w poszukiwaniu odpowiedniej farby nikt nie zaproponował mi pomocy.
Sprzedawca zajęty był rozmową.
Uznałam, że farby poszukam w innym miejscu.
Jestem lekko rozczarowana tą wizytą.
Dnia 14 lutego byłam na zakupach w sklepie New Yorker. Towar w sklepie był poukładany. Sklep wyglądał schludnie i czysto. Przeglądając dostępny towar trafiłam na bluzkę która mnie zainteresowała. Niestety nie wisiała na swoim miejscu. Zwróciłam się więc o pomoc do pracownika sklepu. Spytałam o dostępne inne rozmiary i kolory. Pracownica zareagowała życzliwie na moje pytanie nie była jednak w stanie odpowiedzieć mi na nie. Zaproponowała mi, że sprawdzi to zaraz i pokaże miejsce gdzie dana rzecz wisi. Pomogła mi też dobrać odpowiedni rozmiar i dopasować do całości pasek. Przy kasie również zostałam potraktowana uprzejmie, a zakupy zostały zapakowane. Jestem zadowolona ze swojej wizyty. Profesjonalizm i chęć pomocy ze strony pracownika były miłym akcentem wizyty. Będę polecać ten sklep zarówno ze względu na dostępny towar jak i pracowników.
Udałam się do placówki PZU w celu zorientowania się w ubezpieczeniowych wyjazdów kolonijnych. Pani która mnie obsługiwała była miła i uprzejma. Wykazała zainteresowanie moją sprawą oraz prosto i zwięźle wytłumaczyła mi zasady na jakich opiera się ubezpieczenie. Współpraca była przyjemna ze względu na to, że potraktowano mnie poważnie. Mimo młodego wieku nie poczułam się lekceważona.
Sprawne załatwienie sprawy pozwoliło mi na zaoszczędzenie czasu i nerwów. Męczące było tylko czekanie w kolejce, które niestety trwało dość długo.
Pomimo tego jestem zadowolona ze swojej wizyty w tej placówce.
Witam, w piątkowy wieczór zawitałam do pizzeri Da Grasso.
Zamówiłam spośród szerokiego menu wybrałałam dużą pizze nr 8 i napój. Zamówienie przyjęła uśmiechnięta dziewczyna, która miała plakietkę z imieniem. Obsłużyła mnie szybko i sprawnie. Dostałam numerek i zostałam poinformowana o czasie oczekiwania na pizze. Przed posiłkiem udałam się do łazienki, która okazała się ciasna, ale czysta i dobrze oświetlona. Podczas czekania zauważyłam, że stoliki po klientach są sprzątane na bierząco. Przyniesiono mi też sosy i sztućce zawinięte w serwetkę. Po 20 minutach otrzymałam pizze, która była gorąca i bardzo smaczna. Sosy również były smaczne.
Całą wizytę mogę ocenić dobrze.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.