Niestety zakupy w łódzkim Media Markt w CH M1 do przyjemności nie należą. Towar jest poukładany bardzo niedbale, natomiast obsługa niezbyt chętna do pomocy. Ceny na towarze nie zgadzają się z cenami w gazetce promocyjnej i aby kupić towar w cenie z gazetki należy najpierw "skontaktować się" ze sprzedawcą danego działu. Obsługa w Punkcie Obsługi Klienta nie jest w stanie pomóc, tylko odsyła do pracowania na sali, który o ile tylko nie jest zajęty rozmową, łaskawie pomoże klientowi.
Generalnie sklep bardzo ciekawy, oferujący produkty, które ciężko kupić w innych sklepach (nawet w Almie, czy Piotrze i Pawle) obsługa miła, wystrój elegancki. Dość często robię tam zakupy. W dniu dzisiejszym chciałem szybko kupić jedynie napój, niestety sprzedawczynie odmówiła przyjęcia zapłaty kartą z uwagi na kwotę niższą niż 10 zł. Niestety takie ograniczenia (niezgodne z umową, którą zklep podpisał z centrum rozliczeniowym) psują wizerunek firmy. Dlatego też taka ocena
W ostatni piątek odwiedziłem restaurację Pizza Hut we włocławskiej Wzorcowni i niestety jestem bardzo zawiedziony. O ile smak potraw był w miarę poprawny (aczkolwiek dużo gorszy niż np. w PH w łódzkiej Manufakturze - szczególnie zupa pomidorowa, smakowała jakby była rozcieńczona wodą), to czas oczekiwania na realizację zamówienia był po porostu skandaliczny. Najpierw trzeba było czekać, aż kelner raczy podejść i przyjąć zamówienie ok. 15 minut, potem kolejne 15 minut musiałem czekać na zupę, jednakże wszelkie "rekordy" pobił czas oczekiwania na pizzę - 45 minut od momentu złożenia zamówienia, pomimo tego, że Pizza Hut deklaruje, że dania z oferty Hut Lunch podaje w 15 minut. Zdecydowanie nie polecam restauracji Pizza Hut we Włocławku. Ciekawi mnie tylko jak długo trzeba czekać w tej restauracji na realizację zamówienia, gdy jest większy ruch, skoro kelnerzy nie są w stanie sprawnie obsługiwać klientów, gdy większość sali jest pusta (zajęte 3 - 4 stoliki w środku i ok 8 w ogródku). Niestety Pizza Hut we Włocławku psuje wizerunek całej sieci.
Generalnie jestem bardzo zaskoczony poprawą jakości obsługi klienta na infolinii Banku BPH. Pracownicy są bardzo kulturalni i mili dla klientów, chętnie doradzają i proponują produkty, które mogą okazać się dla klienta interesujące. Niestety w dalszym ciągu infolinia jest czynna tylko w dni robocze i soboty, przy czym w soboty nie ma możliwości składania wniosków. To duży minus, infolinia w banku powinna być czynna 24h. Generalnie bank zmienia się na plus, ale jest jeszcze bardzo dużo do zrobienia.
Alma należy do moich ulubionych sklepów. Oferuje bardzo dużą ilość produktów importowanych, których nie można kupić nigdzie indziej. Ceny w sklepie są przystępne, aczkolwiek nie należą do najniższych na rynku. Wystrój sklepu bardzo elegancki, ale czasami rażą bardzo porozrzucane przez obsługę wykładającą towar kartony i folie. W sklepie reklamującym się jako ekskluzywny coś takiego nie powinno mieć miejsca, a towar powinien być wykładany w nocy, a nie w obecności klientów.
Biedronka po ostatnim rebrandingu, stara się wmówić klientom, że to już nie dyskont, ale supermarket. Niestety na chwilę obecną jest to w zasadzie takie nie wiadomo co. Jakość produktów wyprodukowanych dla Biedronki jest wątpliwa. Sklepy wyglądają nie jak supermarkety, ale jak magazyny, do tego brak możliwości zapłacenia kartą i ciągłe kolejki.
Bardzo uprzejma i kulturalna obsługa, do tego bogate menu. Ciekawe są promocje oferowane przez Sphinxa (np 50% rabatu dla studentów). Generalnie jedzenie bardzo smaczne, dobrze przyprawione i szybko podane. Standardowo 3 sosy gratis. Minusem jest jedynie to, że czasami frytki są dość słabo usmażone.
Dziękujemy za przekazanie obserwacji dotyczącej wizyty w restauracji Sphinx. Jest nam niezmiernie miło, że udało nam się sprostać Pana oczekiwaniom zarówno pod względem jakości serwowanych dań jak i poziomu obsługi. Jednocześnie cieszymy się, że oferowane przez nas Promocje spotkały się z Pana uznaniem. Codziennie dokładamy wszelkich starań, by zagwarantować naszym Gościom pyszne danie, profesjonalną obsługę oraz niepowtarzalny klimat podczas wizyt w naszych restauracjach. Serdecznie zapraszamy do sieci restauracji Sphinx. Pozdrawiam, Sfinks Polska S.A.
Oferta hipermarketu jest...
Oferta hipermarketu jest ok, niestety zastrzeżenia można mieć do obsługi. Zawsze czynnych jest tylko kilka kas, przez co są długie kolejki. Nie dość, że już przez to klient jest zdenerwowany, to swoje dokładają jeszcze kasjerki, które pracują tam chyba za karę. Jeśli chodzi o sam wystrój sklepu to jest ok, jednakże odbiega od standardów sieci (dawny Geant i jego kolorystyka)
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.