Opinie użytkownika (4)

Ogółem oceniam sklep...
Ogółem oceniam sklep pozytywnie, jednkze pewne male braki, ktore dla mnie sa mega odpychajace i wywolaly u mnie olbrzymia antypatie w stosunku do tego sklepu powoduja ze musze mu obnizyc ocene o tych kilka punktow. Po pierwsze: jak na siec sklepow w celej Polsce istneijacych od lat moim zdaniem niedopuszczalne jest i uderzajace w renome tej firmy wydawanie zakupionego towaru klientowi do reki. Do reki poniewaz tak dobrze prosperujacej firmy nei stac na zakupienie jednorazowek dla swoich klientow. Jednorazowek ktore przeciez naleza sie tym ludziom wlasnei za to ze zdecydowali sie dokonac zakupu w tym sklepie, za to ze zostawili u Was swoje pieniadze! Jak mozna wydac klientowi towar do reki?!? Jest to oburzajace... Takie rzeczy praktykuje sie na obskurnych targach sprzedajacyh podrobki a nie w tak duzej sieci sklepow w calej Polsce oferujacych do sprzedazy markowe ubrania dobrej jakosci!!Moim i nei tylko moim zdaniem skoro juz kupuje u Was towar i zostawiam Wam swoje pieniadze to taki drobiazg jak jednorazowka powinien mi poprostu przyslugiwac za darmo do zakupow! Moja osobista sytuacja wygladala w nastepujacy sposob... Podeszlam z wybranym towarem do kasy. Pani skasowala towar i zapytala czy reklamowke dac czy nei trzeba. Zdziwiona zapytalam: jak to? nie macie bezplatnych jednorazowek do zakupow? Pani odpowiedziala ze wylacznie odplatne. Oburzona oddalam towar i zrezygnowalam z zakupu. Ktos powie: skoro juz wybralam dziecku jakis atrakcyjny artykul to moglam go kupic i dolozyc pare gr na reklamowke.. Ale ja zapytam po co? Po co skoro istnieje cos takiego jak renoma firmy i wyzsza kultura handlu. Jak mozna wydac czysta nowa odziez klientowi do reki?Co ma z nim w sklepie zrobic?Wpakowac luzem do torebki w ktorej mam tysiac innych rzeczy i gdzie moze sie pogniesc i pobrudzic? Nie dziekuje. Niesc w rece przez caly swoj pobyt w centrum handlowym? Rowniez malo zachwycajaca opcja. Uwazam ze taki sklep powinno stac na bezplatne jednorazowki dla swych klientow. Druga sytuacja miala miejsce w 2009 roku kiedy to dokonalam kilku jednorazowych zakupow u Was. Bzlam yachwzcona do cyasu ay ubralam yakupione ogrodnicyki dziecku. Okazalo sie ze zostaly zle wymierzone i zle skrojone. Spodnie byly rozpinane (na zatrzaski) miedzy nogami. W trakcie poruszania sie przez dziecko spodnie same sie od razu rozpinaly. Tragedia - dziecko ciagle chodzilo z gola pupa. W rezultacie sie zdenerwowalam i po kilku probach zapinania ich tego samego dnia wrzucilam spodnie do szafki i nigdy wiecej nei ubralam ich dziekcu. Po tej historii drastycznie zrazila sie co do tego sklepu, tak ze postanowilam nigdy wiecej tam nic nie kupic. Po tym czasie jaki uplynal od tamtego zakupu czasem probuje sie ponownie przekonac co do tego sklepu i wchodze obejrzec biezaca oferte jednak stary uraz pozostaje. Poza tym oferta bogata i ladna. Ceny korzystne - przede wszystkim promocje.

kometqa87

21.03.2012

5.10.15.

Placówka

Gliwice, Jana Nowaka Jeziorańskiego 1

Nie zgadzam się (0)
Mialam nieprzyjemnosc zakupic...
Mialam nieprzyjemnosc zakupic fluid w Douglasie w CH FORUM w Glwiicach. Obsluga odrazajaco nieprzyjemna. Gdy widza ze do sklepu wchodzi ktos nieco zaniedbany czy nieco gorzej ubrany od razu traktuja taka osobe gorzej, jak klienta gorszej kategorii. Tak jakby to od wygladu i ubrania zalezalo to ile ktos ma pieniedzy w portfelu i czy moze sobie pozwolic na zakupy u nich. Caly czas przygladaja sie Tobie spod lba zastanawiajac pewnie czy nie zechcesz nic im ukrasc. Mijaja Cie pospiesznie z daleka byle do Ciebie nie podejsc i nie pomoc w doborze zakupu. Zamiast podejsc i zapytac czy nie jest potrzebna pomoc wola Ciebie zignorowac i podejsc do starszych babek mega wytapetowanych i ubranych jak bizneswomen poniewaz wietrza w nich gruba kase. Az wstyd za takich pracownikow. Gdy w koncu sie zaczepi raz jedna a raz druga osobe tow kocu ktorys z pracownikow zechce Ci pomoc. Gdy tym bardzziej zorientuje sie w cenie kosmetykow jakich szuka klient i jakich zakup rozwaza wtedy laskawie im sie odmienia i zaczynaja rzeczywiscie zasypywac Ciebie oferta, chcac bys zostawil jak najwiecej pieniedzy u nich. Gdy prosisz o jedna probke kosmetyku to jest ok. Jednak gdy juz chcesz wyprobowac kilka fluidow i prosisz o ich probki wtedy zaczynaja krzywo patrzec i staja sie niemili - no w koncu usilujesz wykrasc im ze sklepu ochlapy markowych kosmetykow za darmo prawda? NO jakby nie bylo dzieki tym probka bedziesz mogl pomalowac sie kilka dni za darmo i to nie byle jakimi kosemtykami prawda?Podczas drugiej wizyty w tej drogerii podczas ktorej dokonalam w koncu zakupu i to na nei mala kwote nawet nie zostalam poinformowana o mozliwosci przystapienia do klubu stalego klienta, a nalezalo mi sie to. Szkoda gadac. Nie dosc ze droga to chamsko nierzetelnei i dopuszczaja sie zaniedban wzgledem klienta.

kometqa87

21.03.2012

DOUGLAS

Placówka

Gliwice, Lipowa 1

Nie zgadzam się (0)
Serdecznie polecam zakupy...
Serdecznie polecam zakupy w tej internetowej kseigarni!!Zamowienie zrealizowane bez problemu w blyskawicznym czasie. Blyskawiczna wysylka. Za stosunkowo realna kwote zamowienia mozna skorzystac z bezplatnej przesylki kurierem! Bogaty asortyment, konkurencyjne ceny. Ja osobiscie za zlozone zamowienie otrzymalam e-maila od ksiegarni ze sprezentowanym rabatem % do zrealizowania przy nastepnych zakupach wazny 3 miesiace. Tak wiec rzeczywiscie firma dba o utrzymanie raz pozyskanego klienta, ciaglosc transakcji w zamian zyskujac pozytywne opinie. Zaluje tylko ze termin realizacji kuponu byl tak krotki bo w przecziwnym razie z pewnoscia bym z niego skorzystala. Tak czy owak z pewnoscia wole kupowac podreczniki czy pomoce ddyaktywczne w tej ksiegarni inetrnetowej niz w tych stacjonarnych poniewaz ta ma lepsza oferte cenowa.

kometqa87

21.03.2012
Nie zgadzam się (0)
Strona dziala bez...
Strona dziala bez zarzutu jesli nei wymaga dzialan ze strony pracownikow. gdy pojawiaja sie komplikacje np ktos wlamal sie na twoje konto lub problemy z kontem wtedy pojawiaja sie problemy. Obsluga nie robi nic lub prawie nic. Nie fatyguje sie nawet by odpisac na maile i zglaszanie problemu nie mowiac o usunieciu go. Poprostu ignoruje swych klientow. To cala nk. Slawa uderzyla im do glowy. Mozna do nich pisac maila za mailem i nie racza Ci odp tak jakby tam nikt nie pracowal.

kometqa87

05.01.2011

nk.pl

Placówka

Nie zgadzam się (11)
15.03.2022
Odpowiedź firmy
Dziękujemy za zgłoszenie opinii na temat nk.pl. W trosce o najwyższą jakość świadczonych przez nas usług, wnikliwie przeanalizowaliśmy opisywany przez Panią problem. Korespondencja kierowana przez Panią do Działu Obsługi Użytkownika dotarła prawidłowo i w dniach kolejno 30.11., 6.12 oraz 8.12. 2010 były wysyłane ze strony naszych pracowników odpowiedzi. Gorąco zapraszamy do sprawdzenia poczty elektronicznej, z której kontaktowała się Pani z naszym działem. W przypadku dodatkowych pytań prosimy kontakt za pośrednictwem formularza http://nk.pl/support lub na adres jakoscobslugi@nasza-klasa.pl Pozdrawiamy, Alicja Wilczyńska zespół nk.pl

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi