Zamawiałam kwiaty z czekoladkami merci na dzień mamy. Kwiaty ładne, świeże, ale było ich za mało - bukiet wyglądał trochę na niepełny. Kwiatów miało być przy średniej opcji bukietu 9-12, a było 9, więc widać, że kwiaciarnia trochę przyoszczędziła. Merci miało narzuconą dużą marżę, więc gdyby nie pośpiech - nie opłaca się dodawać czekoladek do kwiatów. W dni, kiedy portal ma dużo klientów, na infolinii, czy też ich czacie internetowym nie można się niczego dowiedzieć. Operatorzy mówią wprost - dzisiaj nie udzielamy żadnych informacji. Mogliby zatrudnić więcej konsultantów, lub dać taką informację na stronie internetowej, żebym nie musiała najpierw czekać pół godziny na otwartą linię, a potem czekać, aż łaskawie pani na czacie odpisze.Ogólnie sam fakt zaskoczenia osoby obdarowywanej - bezcenne.
Zawsze, kiedy zamawiamy jedzenie do domu, dostawca przyjeżdża przed czasem. Jedzenie jest dobrze spakowane i smaczne. Jedyną wadą jedzenia w dostawie są frytki, które po krótkim czasie nie są już chrupiące, ale z tm trzeba się liczyć...
Zamawiałam zakupy przez internet. Strona internetowa jest wygodna i łatwa w obsłudze. Po przyjęciu zamówienia, miła Pani z infolinii zadzwoniła z informacją, że jeden produkt nie jest dostępny, ale może zaproponować inny zapach (chodziło o płyn do mycia naczyń). Kurier upewnił się czy jestem w domu, był grzeczny i miły. Zakupy przyszły takie jak powinny być: kompletne, a świeże produkty ładne, bez śladów zagnieceń, pleśni, zgnicia itp.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.