Jest to cukiernia i kawiarnia usytuowana na dość dużym osiedlu w Koszalinie. Zawsze jest tam świeże i pyszne ciasto. Wczoraj odbierałam torta na urodziny mojego syna. Zamówiłam go w piątek. Otrzymałam pełnię informacji o tym z czego tort będzie zrobiony. Pani zadawała kolejne pytania, żeby ustalić, jakiego torta oczekuję. Moje propozycje zostały uwzględnione w końcowym efekcie. Pani poinformowała mnie, ile taki tort może ważyć i jaka jest cena za kilogram. Po uiszczeniu zaliczki, otrzymałam pokwitowanie, na którym miałam zapisaną datę i godzinę, po której mogę odebrać torta. Przy odbiorze wszystko się zgadzała. Nawet waga była niemalże identyczna, jak opisywana wcześniej. Obsługa w tej cukierni jest zawsze miła, kompetentna i szybka. Dba się tutaj o czystość i estetykę. Ceny są bardzo przystępne, a co ważne bardzo dobrej jakości produkty.
Z księgarnią internetową Gandalf mam do czynienia nie po raz pierwszy. Lubię współpracę z tą firmą z kilku powodów. Na pewno jest to księgarnia, która oferuje książki w cenach konkurencyjnych do innych księgarni, zarówno stacjonarnych, jak i internetowych. Wysoko oceniam proponowany asortyment. Można tutaj znaleźć książki i podręczniki, których nie ma nigdzie indziej. co ważne można w jednym miejscu kupić książki z różnych wydawnictw i zaoszczędzić na kosztach przesyłki. Oferta "bez kosztów' przesyłki jest również atrakcyjniejsza niż w innych księgarniach. Terminy realizacji zamówień zasługują na szczególne wyróżnienie. Nawet w tak gorącym okresie, jak końcówka wakacji, Gandalf wywiązuje się z terminowości dostaw podręczników. Dodatkowym atutem jest miła i sprawna komunikacja, jak i elektroniczna faktura.
Koniec czerwca 2010 to bardzo ważny moment w życiu mojego synka, który kończył "zerówkę" w Przedszkolu nr 8 w Koszalinie. To czas refleksji dla mnie. Placówka w mojej ocenie bardzo dobra. Zawsze schludna, czysta z zasadami higieny i czystości, np. nie wchodzenie w obuwie wierzchnim przez rodziców na korytarz, z którego dzieci korzystają np. do gimnastyki korekcyjnej. Miły, serdeczny, pomocny i kompetentny personel, zawsze otwarty na sugestie rodziców, umiejący reagować w odpowiedni sposób na konfliktowe sytuacje, sytuacje niebezpieczne itp. Otwartość na prośby rodziców, np. moje dziecko nie znosi mleka i przetworów mlecznych (z automatu wymioty), moja prośba o niezmuszanie mojego dziecka do jedzenia tych potraw - pełne zrozumienie, co zaskakujące po 4 latach pobytu w tej placówce, szefowa kuchni przekonała mojego synka do jedzenia nie tylko tych produktów, ale i wielu innych. Pełne zrozumienie i współpraca personelu w przypadku dzieci z niepełnosprawnościami i w związku z tym w bardzo wielu sytuacjach związaną z tym rehabilitacją. Bogaty, ale nie przesadny program zajęć dodatkowych. Wyczulenie na akcje społeczne i charytatywne - zachęcanie do tego dzieci. Bezpieczeństwo, ciepło i edukacja poprzez zabawę.
To jedna z niewielu firm kurierskich, gdzie kierowca próbuje określić z przybliżeniem nie większym niż 30minut swój dojazd do klienta, przy wcześniejszym umówieniu się telefonicznym. Miła i profesjonalna obsługa, zawsze pomocna i uśmiechnięta, minimum formalności, nienaruszone paczki i ważne dla mnie - pomimo niezbyt "czystej" pracy - zawsze czyste ręce przewoźnika.
Tesco jest hipermarketem, w którym każdy znajdzie coś dla siebie.Różnorodność oferty może przyciągnąć każdego. Towar zawsze poukładany na półkach, jeśli zdarza się, że nie to są to godziny szczytu i personel nie nadąża z układaniem porozrzucanych i poprzestawianych na półkach przez klientów, towarów. Ważne w takich przypadkach - czytniki, na których można sprawdzić cenę - jest ich kilka w całym sklepie - przy każdym dziale tematycznym co najmniej jeden. Dobrze wyeksponowane promocje i oferty z gazetki. Personel miły, pomocny, z wiedzą.Sposobem na rozładowanie kolejek kasowych - kasy samoobsługowe (jest ich 8), przy jednoczesnym otwarciu co najmniej 3 kas tradycyjnych. Ważne - kompetentny personel działu informacji i reklamacji. Bez problemu można otrzymać fakturę, zwrócić towar, reklamować niezgodności (z podpowiedziami co można zrobić i czego można od gwaranta żądać), wyjaśnić niezgodności paragonowe itp.Przystępny program lojalnościowy. Gdyby pojawił się tam jeszcze kącik dla maluchów, to "raj zakupowy na ziemi"
Oddział Banku Millennium mieszczący się w Galerii Emka w Koszalinie, to zawsze licznie odwiedzany oddział. Na obsługę czasami trzeba chwilę poczekać (ok. 15-20 min.), ale nie ze względu na opieszałość personelu, lecz z powodu tak dużego zainteresowania. Zawsze otwarte są wszystkie stanowiska doradcze oraz kasy (w tym oddziale po 2), ale w razie dłuższych kolejek do obsługi włącza się kierownik (menedżer zmiany). Personel jest zawsze uśmiechnięty i gotowy do pomocy. Wiedza i kompetencje również są na wysokim poziomie. Ważne jest również, że doradcy nie ograniczają się do odpowiedzi i prostego rozwiązania problemu, zapytania klienta, lecz przedstawiają inne opcje. Wygląd personelu - zawsze schludnie ubrani z firmowymi elementami na garsonce, bądź garniturze - ważne szarości i granaty w ubiorze, ale nie pogrzebowa czerń. Estetyka oddziału - zawsze wszystko schludne, bez zbędnych "papierów" na biurkach. Pełna informacja, pełnia satysfakcji i trochę rozwiązanych problemów.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.