Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: katdaj

Dotycząca firmy: Bank Millennium

Treść opinii: Oddział Banku Millennium mieszczący się w Galerii Emka w Koszalinie, to zawsze licznie odwiedzany oddział. Na obsługę czasami trzeba chwilę poczekać (ok. 15-20 min.), ale nie ze względu na opieszałość personelu, lecz z powodu tak dużego zainteresowania. Zawsze otwarte są wszystkie stanowiska doradcze oraz kasy (w tym oddziale po 2), ale w razie dłuższych kolejek do obsługi włącza się kierownik (menedżer zmiany). Personel jest zawsze uśmiechnięty i gotowy do pomocy. Wiedza i kompetencje również są na wysokim poziomie. Ważne jest również, że doradcy nie ograniczają się do odpowiedzi i prostego rozwiązania problemu, zapytania klienta, lecz przedstawiają inne opcje. Wygląd personelu - zawsze schludnie ubrani z firmowymi elementami na garsonce, bądź garniturze - ważne szarości i granaty w ubiorze, ale nie pogrzebowa czerń. Estetyka oddziału - zawsze wszystko schludne, bez zbędnych "papierów" na biurkach. Pełna informacja, pełnia satysfakcji i trochę rozwiązanych problemów.