Masakra, dosłownie masakra. Skarga za skargą, reklamacja za reklamacją, skargi do Prezesa UKE. Niedoedukowani pracownicy, każdy kanał kontaktu przekazuje inne - SPRZECZNE - informacje. Naprawdę ciężko jest uzyskać informacje o swoim koncie oraz nietypowych usługach, konsultanci są nieuprzejmi, firma nie wywiązuje się ze swojego zobowiązania, nie wychodzi naprzeciw oczekiwaniom, nie słucha, nie rozwiązuje spraw (tym bardziej podczas pierwszego kontaktu).
Miałem do czynienia z wieloma dostawcami telekom, ale Vectra kładzie na łopatki konkurencję, pod względem jakości obsługi, szybko, bez zbędnych formalności. P. Bartłomiej K. naprawdę zaangażował się w sprawę, dzięki!
Dziękujemy za powyższą opinię. Wszelkie spostrzeżenia naszych Klientów przesyłane za pośrednictwem portalu są na bieżąco analizowane. W związku z tym, że nie otrzymaliśmy od Pana danych w wiadomości prywatnej, nie jesteśmy w stanie odnieść się do wystawionej oceny. W momencie otrzymania niezbędnych danych niezwłocznie zweryfikujemy sytuacje, które wpłynęły na Pana pozotywną ocenę.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.