Opinie użytkownika (2)

Masakra, dosłownie masakra....
Masakra, dosłownie masakra. Skarga za skargą, reklamacja za reklamacją, skargi do Prezesa UKE. Niedoedukowani pracownicy, każdy kanał kontaktu przekazuje inne - SPRZECZNE - informacje. Naprawdę ciężko jest uzyskać informacje o swoim koncie oraz nietypowych usługach, konsultanci są nieuprzejmi, firma nie wywiązuje się ze swojego zobowiązania, nie wychodzi naprzeciw oczekiwaniom, nie słucha, nie rozwiązuje spraw (tym bardziej podczas pierwszego kontaktu).

karolevitch

09.02.2017

Orange

Infolinia

Nie zgadzam się (1)
Miałem do czynienia...
Miałem do czynienia z wieloma dostawcami telekom, ale Vectra kładzie na łopatki konkurencję, pod względem jakości obsługi, szybko, bez zbędnych formalności. P. Bartłomiej K. naprawdę zaangażował się w sprawę, dzięki!

karolevitch

09.02.2017

Vectra

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
05.05.2022
Odpowiedź firmy
Dziękujemy za powyższą opinię. Wszelkie spostrzeżenia naszych Klientów przesyłane za pośrednictwem portalu są na bieżąco analizowane. W związku z tym, że nie otrzymaliśmy od Pana danych w wiadomości prywatnej, nie jesteśmy w stanie odnieść się do wystawionej oceny. W momencie otrzymania niezbędnych danych niezwłocznie zweryfikujemy sytuacje, które wpłynęły na Pana pozotywną ocenę.

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi