Elbląg, grunwaldzka. Pofatygowałam się do mrówki w celu zakupu rolet dzień- noc. Rolety zakupiłam jednak w domu okazało się ,że jedna roleta jest niekompletna. Poszłam do sklepu ponieważ chciałam zwrócić roletę jednak mój zwrot nie został przyjęty. Głównym problemem był brak paragonu. Za roletę płaciłam kartą i miałam historię płatności. Na jej podstawie osoba obsługująca powinna przyjąć zwrot. Pani na kasie nie miała pojecia o tym ,że powinna przyjąć zwrot. Dodatkowo wezwana Pani kierownik również sugerowała iż ich sklep wymaga tylko i wyłącznie paragonu. Ogólnie odniosłam wrażenie, że zawracam głowę. Panie nie były miłe wrecz opryskliwe. Pozostawiło to u mnie bardzo negatywne wrażenie . Nie wybiorę się tam w najbliższym czasie
Byłam w salonie w tamtym tygodniu. Jak weszłam do salonu była bardzo duża kolejka. Każde stanowisko było zajęte . wzięłam nr i grzecznie czekałam. Miłe było to , że jedna z obsługujących mimo obsługi innego klienta na mój widok uśmiechnęła się i powiedziała ,że trzeba poczekać z 10 min. Cała obsługa mojej osoby była zadowalająca dla mnie. Przyszłam do salonu z problemem. Osoba , która mnie obsługiwała znalazła dla mnie sensowe rozwiązanie. Mimo, że nie byłam zainteresowana nową ofertą doradca wyszedł z inicjatywą przedstawienia nowej oferty która pozwoli mi zaoszczędzić na płaconych rachunkach. Naprawdę pozytywnie zostałam zaskoczona
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.