Opinia użytkownika: kamila_950
Dotycząca firmy: PSB Mrówka
Treść opinii: Elbląg, grunwaldzka. Pofatygowałam się do mrówki w celu zakupu rolet dzień- noc. Rolety zakupiłam jednak w domu okazało się ,że jedna roleta jest niekompletna. Poszłam do sklepu ponieważ chciałam zwrócić roletę jednak mój zwrot nie został przyjęty. Głównym problemem był brak paragonu. Za roletę płaciłam kartą i miałam historię płatności. Na jej podstawie osoba obsługująca powinna przyjąć zwrot. Pani na kasie nie miała pojecia o tym ,że powinna przyjąć zwrot. Dodatkowo wezwana Pani kierownik również sugerowała iż ich sklep wymaga tylko i wyłącznie paragonu. Ogólnie odniosłam wrażenie, że zawracam głowę. Panie nie były miłe wrecz opryskliwe. Pozostawiło to u mnie bardzo negatywne wrażenie . Nie wybiorę się tam w najbliższym czasie