Jestem zawiedziona, w przeszłości korzystałam z usług tej firmy i było ok. Żałuję jednak, że nie poszukałam komentarzy przed złożeniem ostatniego zamówienia, bo tym razem jest zupełnie inaczej.
Brak kontaktu, brak odpowiedzi na maile, brak realizacji zamówienia!
Ostrzegam innych kupujących - nie kupujcie tam to nieuczciwa firma!
Salonobuwniczy.pl - radzę zachować twarz i zwrócić pieniądze, które zapłaciłam, bo nie odpuszczę. (opinia zmoderowana przez administratora z uwagi na treść)
Bardzo dobra obsługa - zarówno w sklepie internetowym jak i w tym stacjonarnym. Nie miałam większych problemów - poza tym, ze obsługa w sklepie mogłaby bardziej zwracać uwage na klienta od wejścia - a nie jak ktoś jest cichy i mały i nie obwieszony bizuterią to nie znaczy, że jej nie kupi. Czasami mam wrażenie, że obsługa nie jest nastawiona na sprzedaż - raz zdażyło mi się że zapytałam czy jest pewiem naszyjnik a Pani mi powiedziała, że jak nie ma na wystawie to nie ma - więc musiałam sobie wyjść i zobaczyć, co nie było miłe. Byłam w sklepie kilka razy - odbierałam zamówienia. Raz zadzwoniłam do sklepu z pytaniem to otrzymałam wyczerpującą odpowiedź chociaż ciężko było się dodzwonić bo nikt nie podnosił słuchawki. Ale mimo wszystko sklep godny polecenia zarówno ten internetowy jak i stacjonarny. Zawsze z chęcią wracam.
Kończy mi się umowa i przypadkiem natrafiłam na ulotkę przedstawiciela handlowego z bardzo korzystym pakietem - wspaniale pomyślałam. Pan odebrał za drugim razem - sam też wcześniej nie oddzwonił. Rozmowa nie była komfortowa - w słuchawce słuchać było krzyki jakiegoś dziecka. Przedstawiciel nie do końca chyba się orientował w temacie. Poszukując odpowiedzi na swoje pytania i innych ofert postanowiłam wypełnić formularz zgłoszeniowy - no i to dopiero porażka. Wypełniłam chyba z pięć - każdy na inną godzinę, każdy z innym tematem dotyczącycm zapytania - PRZEZ PONAD TYDZIEŃ NIKT SIĘ NIE ODEZWAŁ. U konkurencji oddzwoniono do mnie na drugi dzień!.Wreszcie sama zadzwoniłam na infolinię - odebrał Pan niezbyt miły i rzeczowy. Zapytałam dlaczego nikt się ze mną nie skontaktował, skoro wypełniłam formularz do kontaktu - a Pan na to: a w jakim celu się Pani chciała kontaktować, po co ktoś miał się kontaktować. Niemal nie padłam - chyba po to się wypełnia ten formularz?! Pan przerywał mi w połowie zdania, momentami nie dał dojść do słowa i był niedouczony - miał mgliste pojęcie na temat wypowiedzenia umowy i obowiązujących terminów. Rozmowa się zakończyła i już byłam przekonana czego chcę - wypowiedzieć umowę i zmienic operatora. Ale to nie koniec, kilka dni później zadzwonił jakiś koleś z infolinii i powiedział, że dzwoni bo wypełniłam formularz no to on wreszcie oddzwania - cud! No i jeszcze się zapytał czy juz jakiś przedstawiciel do mnie dzwonił i czy w ogóle już ktoś się ze mną kontaktował - żartowniś! Powiem tak:- awarie są, pewnie nigdzie nie ma idealnie - ale gdybym miała taką wymagającą interwencji to pewnie miałabym duży problem, zarówno z kontaktem jak i z obsługą - a to duża niedogodność- chciałam wybrać lepszy pakiet (z większą mocą internetu) to bezwzględnie muszę wymieniać modem - koszt 100zł pokrywam ja :) a jeszcze instalacja itd. 100zł jak za dzierżawienie modemu to lekka przesada!nie wiem czy specjalnie taki dostałam? żeby teraz jak chcę zwiększyć prędkość internetu to jestem skazana na wymianę modemu i dodatkowe koszty? przecież to żart! a 100 zł to trochę drogo jak na sam modem. Poza tym jak kiedys dzwoniono do mnie z ofertą, że mogę przyspieszyć internet za 5 czy 10 złotych dopłaty, to jakoś nikt nie zwracał mi wtedy uwagi, że mój modem tego nie pociągnie (ważne żebym płaciła jeszcze więcej i nie ważne czy coś będzie działać) - i ciekawe za co bym wtedy płaciła? za powietrze czy za szybszy internet który by u mnie nie działał? czy może zmusiliby mnie do zmiany modemu za 100zł? Jeszcze w tym miesiącu udam sie do biura obsługi - ciekawe co tam zastanę bo jeszcze nie byłam i aż się boję, no i wypowiadam umowę. Vectra nie szanuje klienta!
Uprzejmie informuje, iż w celu analizy Pani oferty niezbędne jest uzupełnienie danych o imię i nazwisko głównego Abonenta, adres Instalacji oraz numer ewidencyjny. W związku z tym bardzo proszę o przesłanie danych w wiadmości prywatnej. Jednocześnie informuję, iż zgłoszenia przesyłane za pośrednictwem elektronicznego formularza realizowane są według kolejności wpływu. Jeżeli czas oczekiwania na kontakt z naszej strony wydawał się Pani zbyt długi, można kontaktować się telefonicznie bezpośrednio z Działem Promocji i Sprzedaży pod nuemrem telefonu : 58 742 67 00 lub 801 08 08 80, jak również osobiście w lokalnej Placówce. Pragnę nadmienić, iż każde zgłoszenie kierowane przez naszych Abonentów, niezależnie od wybranego kanału kontaktu jest przez nas obsługiwane w możliwie najkrótszym terminie. W odniesieniu do obowiązujących ofert Promocyjnych pragnę zaznaczyć, iż są one sezonowe a ceny obowiazują w danym okresie. Ponadto opłaty dodatkowe niejednokrotnie wchodzą w składowe paczki. Po przesłaniu szczegółowych danych sprawdzimy jaką ofertę promocyjną będziemy mogli dla Pani zaproponować.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.