salonobuwniczy.pl

(1.84)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (11 z 41)

Przekroczony termin realizacji...
Przekroczony termin realizacji zamówienia na buty o kilka tygodni... Wysłałem 2 maile z prośbą o jakąś informacje. Zero odpowiedzi. Nieodpowiedzialna firma.

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Kupiłem buty Clarksa...
Kupiłem buty Clarksa i po zdaniu sobie sprawy, że po transakcji nie ma kontaktu, dzwoniłem bez końca - brak odpowiedzi z podanego numeru i brak odpowiedzi za pośrednictwem poczty e-mail. Jest to bardzo rozczarowujące, biorąc pod uwagę, że wszystkie recenzje tutaj są negatywne! Powinienem był sprawdzić zanim złożyłem zamówienie. żałuję...

Klient_fQ2O

25.09.2021

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Odradzam zakup butów...
Odradzam zakup butów od tego sklepu, od lipca czekałam na clarks sandały , po moich naciskach na początku września poinformowano mnie ze buty nie przyszły , żenada, próbowano mi wmówić ze jest na stronie informacja że po złożeniu przeze mnie zamówienia buty dopiero są zamawiane od producenta! Nigdy bym się nue skusiła na zamówienie gdybym wcześniej wiedziała ze to tak długo trwa. Czekam na zwrot pieniędzy za buty i zapłacona z góry wysyłkę fo mnie. To już trwa 3 miesiąc - omijajcie z daleka !

niezalogowany-uzytkownik

13.09.2021

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Sklep sprzedaje buty,...
Sklep sprzedaje buty, których nie ma. Zamówiłam baleriny clarks. Zadwoniono do mnie że sklepu i poinformowano, że jest tylko wersja wide, a normalna będzie za jakieś 2 tygodnie. Ostatecznie czekałam około miesiąca. Buty rozpakowałam i postawiłam na półce. I właśnie widzę, że mnie oszukano i przysłano buty wide :(

Niezweryfikowany Klient_RF0j

09.08.2021

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Od ponad miesiąca...
Od ponad miesiąca walczę z tą firmą. Najpierw przedłużający się czas oczekiwania na buty. W mailach odpowiedzi : buty będą za tydzień, potem za kolejny tydzień. Minęły 3 tygodnie i zrezygnowałam z zakupu. Potwierdzono, że przyjęli anulowanie zakupu. No i teraz czekam na zwrot pieniędzy. Na razie tydzień. Pewnie będzie tak samo jak z zakupem. Odwlekanie w czasie w nieskończoność. Lepiej zapłacić trochę więcej i kupić z pewnego źródła. Więcej z zakupu w tej firmie na pewno nie skorzystam

Niezweryfikowany Klient_aQxs

28.07.2021

Placówka

Nie zgadzam się (1)
miesiąc temu zamówiłam...
miesiąc temu zamówiłam buty, ani butów ani kontaktu. dobrze, że za pobraniem, po tym jak przeczytałam negatywy. nie polecam!!!!!

Niezweryfikowany Klient_svLZ

25.06.2021

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Przed zakupem sprawdzałam...
Przed zakupem sprawdzałam opinie i byłam zaskoczona tyloma negatywami w sieci. Jednak zależało mi na butach, więc postanowiłam zaryzykować i zamówiłam za pobraniem. Buty zostały wysłane zgodnie z deklaracją w 24h, a kolejnego dnia miałam je w domu. Nie wiem skąd tyle negatywów, chyba to działanie konkurencji, u mnie nic się nie potwierdziło i jestem bardzo zadowolona. Na każdym etapie dostawałam informację odnośnie postępów w realizacji zamówienia. POLECAM w 100%

Niezweryfikowany Klient_VVoQ

22.04.2021

Kontakt online

Nie zgadzam się (1)
Jestem zawiedziona, w...
Jestem zawiedziona, w przeszłości korzystałam z usług tej firmy i było ok. Żałuję jednak, że nie poszukałam komentarzy przed złożeniem ostatniego zamówienia, bo tym razem jest zupełnie inaczej. Brak kontaktu, brak odpowiedzi na maile, brak realizacji zamówienia! Ostrzegam innych kupujących - nie kupujcie tam to nieuczciwa firma! Salonobuwniczy.pl - radzę zachować twarz i zwrócić pieniądze, które zapłaciłam, bo nie odpuszczę. (opinia zmoderowana przez administratora z uwagi na treść)

kaku_ka

27.09.2019

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Zamowilm buty, ktorych...
Zamowilm buty, ktorych nie dostalam. Zwrotu pieniedzy rowniez (opinia zmoderowana przez administratora z uwagi na treść)

Niezweryfikowany Klient_6wdE

06.09.2019

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Jest to tradycyjny...
Jest to tradycyjny salon obuwniczy, tyle, że w formie strony internetowej. Można tam znaleźć całkiem duży wybór butów, głównie markowych takich firm jak Ecco, Gabor czy Clarks. Strona prezentuje się nie najgorzej, jednak moi zdaniem jest trochę za bardzo zagracona różnymi reklamami i innymi drobnymi elementami.

Poziomka

02.07.2012

Kontakt online

Nie zgadzam się (3)
Sklep w ofercie...
Sklep w ofercie posiada obuwie marek które w opinii klientów funkcjonują jako gwarant najwyższej jakości i komfortu. Ecco, Gabor, Camel Active, Clarks. Wszystko w jednym miejscu, dostępne 24h. Bardzo dokładnie każdy model jest opisany i obfotografowany z każdej strony. Asortyment pogrupowany prosto co sprawia iż na stronie poruszmy się bez problemu i z przyjemnością. Zasady zakupów określa czytelny regulamin. Koszt dostawy wyważony i nie zawyżony.

zarejestrowany-uzytkownik

04.03.2011

Kontakt online

Nie zgadzam się (5)

salonobuwniczy.pl

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż salonobuwniczy.pl?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Przekroczony termin realizacji...
Przekroczony termin realizacji zamówienia na buty o kilka tygodni... Wysłałem 2 maile z prośbą o jakąś informacje. Zero odpowiedzi. Nieodpowiedzialna firma.