Sklep odwiedziłam w godzinach zwiększonego ruchu, ok. godz. 16.00. Mimo sporej liczby Klientów zostałam powitana przez pracownicę sklepu z równoczesną ofertą pomocy w wyborze produktów. Miło, nie natarczywie. Powierzchnia sklepu bardzo mała biorąc pod uwagę ilość towaru, dlatego poruszanie się między półkami i regałami jest dość utrudnione - szczególnie dla osób niezbyt szczupłych lub niosących pakunki. Zdecydowanie za mało puf i kanap do przymierzenia butów. Plusem jest duża liczba luster i dobre oświetlenie sklepu. Przyjazna i profesjonalna obsługa Klienta również. Polecam!
Do banku stawiłam się z zamiarem dokonania wypłaty. Oddział bardzo mały, liczący 2 stanowiska, ubogi w wyposażenie i niedogodny dla Klientów, którzy nie są bieżąco obsługiwani (brak miejsc w tzw. poczekalni). Jednak miałam szczęście - Klientów brak, a pracownica banku od razu witając mnie zaprosiła do swojego stanowiska. Obsługa miała przyjazny Klientowi charakter, do czasu, kiedy odmówiłam ponownego skanowania moich dokumentów osobistych i wprowadzenia ich do systemu. Moja odmowa spotkała się z nadmierną reakcją pracownika - od oburzenia, złości, poprzez składanie deklaracji niemożliwych do spełnienia (np. powoływanie się na "odpowiedzialność zbiorową"pracowników banku),aż do odmowy obsługi włącznie. Przy moim zdecydowanym sprzeciwie, zostałam ostatecznie obsłużona, ale z widoczną niechęcią. Zdecydowanie nieprofesjonalna obsługa - przy atrakcyjnych ofertach produktów bankowych.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.