Opinia użytkownika: jolik79
Dotycząca firmy: Alior Bank
Treść opinii: Do banku stawiłam się z zamiarem dokonania wypłaty. Oddział bardzo mały, liczący 2 stanowiska, ubogi w wyposażenie i niedogodny dla Klientów, którzy nie są bieżąco obsługiwani (brak miejsc w tzw. poczekalni). Jednak miałam szczęście - Klientów brak, a pracownica banku od razu witając mnie zaprosiła do swojego stanowiska. Obsługa miała przyjazny Klientowi charakter, do czasu, kiedy odmówiłam ponownego skanowania moich dokumentów osobistych i wprowadzenia ich do systemu. Moja odmowa spotkała się z nadmierną reakcją pracownika - od oburzenia, złości, poprzez składanie deklaracji niemożliwych do spełnienia (np. powoływanie się na "odpowiedzialność zbiorową"pracowników banku),aż do odmowy obsługi włącznie. Przy moim zdecydowanym sprzeciwie, zostałam ostatecznie obsłużona, ale z widoczną niechęcią. Zdecydowanie nieprofesjonalna obsługa - przy atrakcyjnych ofertach produktów bankowych.