Wybrałem się do placówki mBanku ze swoją dziewczyną w celu założenia jej konta bankowego. W domu wybraliśmy już konto i wypełniliśmy wniosek - zostały tylko formalności z wiązane z potwierdzeniem tożsamości i podpisaniem umowy. Zostaliśmy mile zaskoczeni przez obsługującego nas Pracownika, który zapoznał się z wypełnionym wnioskiem i zaproponował nam lepsze konto niż wcześniej wybraliśmy. Dokonał zrozumiałego dla nas porównania obu kont, co spowodowało zmianę wyboru konta na to które on sam nam zaproponował. W miłej atmosferze, i co najważniejsze na luzie przeszliśmy proces wypełnienia wniosku oraz podpisania umowy. Do tego przeprowadził nas przez proces aktywacji konta oraz aplikacji mobilnej na miejscu - dzięki temu nie musieliśmy sami tego robić w domu, korzystając z ulotek które były zamieszczone na umowie. Szczerze powiedziawszy to byłem tym wszystkim zaskoczony, bo myślałem że cała procedura zakończy się na wydrukowaniu umowy, sprawdzeniu dowodu osobistego i złożeniu kilku podpisów. Na koniec dostaliśmy jeszcze kilka porad odnośnie oszczędzania (lokaty, fundusze walutowe, akcje). Obsługujący nas Pan stwierdził, że zadzwoni do nas za tydzień, w celu zapytania czy wszystko jest dobrze i czy nie mamy dodatkowych pytań, które się nam nasunęły w trakcie korzystania z konta. Obietnicy dotrzymał.Podsumowując: miło, kulturalnie, profesjonalnie
Witam. Serdecznie dziękuję za podzielenie się z nami swoją opinią i uwagami na temat jakości świadczonych przez mBank usług. Dbamy o to, aby nasi doradcy byli dobrze wyszkoleni oraz kompetentni, a także mogli służyć swoją wiedzą i doświadczeniem każdemu klientowi. Bardzo ważne jest dla nas, aby nasi klienci czuli się w naszych placówkach komfortowo. Mam nadzieję, że dalsza współpraca z mBankiem będzie przebiegać co najmniej tak satysfakcjonująco jak do tej pory. Zachęcam do kontaktu z nami w placówkach (http://www.mbank.pl/o-nas/kontakt/lokalizacja/) lub
poprzez mLinię pod numerami telefonów: 801 300 800 lub +48 42 6 300 800 dla telefonów komórkowych i połączeń zagranicznych. Pozdrawiam Adam Kalachurski, mBank
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.