Opinia użytkownika: jeziorek
Dotycząca firmy: mBank
Treść opinii: Wybrałem się do placówki mBanku ze swoją dziewczyną w celu założenia jej konta bankowego. W domu wybraliśmy już konto i wypełniliśmy wniosek - zostały tylko formalności z wiązane z potwierdzeniem tożsamości i podpisaniem umowy. Zostaliśmy mile zaskoczeni przez obsługującego nas Pracownika, który zapoznał się z wypełnionym wnioskiem i zaproponował nam lepsze konto niż wcześniej wybraliśmy. Dokonał zrozumiałego dla nas porównania obu kont, co spowodowało zmianę wyboru konta na to które on sam nam zaproponował. W miłej atmosferze, i co najważniejsze na luzie przeszliśmy proces wypełnienia wniosku oraz podpisania umowy. Do tego przeprowadził nas przez proces aktywacji konta oraz aplikacji mobilnej na miejscu - dzięki temu nie musieliśmy sami tego robić w domu, korzystając z ulotek które były zamieszczone na umowie. Szczerze powiedziawszy to byłem tym wszystkim zaskoczony, bo myślałem że cała procedura zakończy się na wydrukowaniu umowy, sprawdzeniu dowodu osobistego i złożeniu kilku podpisów. Na koniec dostaliśmy jeszcze kilka porad odnośnie oszczędzania (lokaty, fundusze walutowe, akcje). Obsługujący nas Pan stwierdził, że zadzwoni do nas za tydzień, w celu zapytania czy wszystko jest dobrze i czy nie mamy dodatkowych pytań, które się nam nasunęły w trakcie korzystania z konta. Obietnicy dotrzymał.Podsumowując: miło, kulturalnie, profesjonalnie