Opinie użytkownika (1)

Za pomocą infolinii...
Za pomocą infolinii zmieniłem warunki umowy. Ustalono, że 17.12 będzie wymieniony dekoder z SD na HD. Niestety nie dotarł. 17.12 wieczorem, ponownie przez infolinię zgłosiłem nieobecność. Otrzymałem informację, że biuro się do mnie odezwie, niestety to nie nastąpiło. 19.12 wybrałem się do biura w Siedlcach i zawiodłem się po raz kolejny. Była jedna Pani, ludzie czekali w kolejce słuchając bardzo niemiłej obsługi. Według pracownicy biura we wszystkich sprawach winni byli klienci, była bardzo niemiła, obskurna i uszczypliwa, jej stosunek nie był skierowany na chęć pomocy w rozwiązaniu żadnego problemu. Doczekałem się w końcu mojej kolejki i się zaczęło. Pani nie maiła żadnego dobrego słowa na infolinię, wręcz przychylnie ustosunkowała się na negatywne opinie jednego z czekających klientów. Nie rozumiem polityki waszej firmy. Jak można tolerować negatywne wypowiadanie się na jedną z komórek Waszej firmy jaką jest Infolinia, żadnej chęci pomocy i wręcz bezczelne komentarze. Może to wasza taktyka infolinia robi jak chce, a biura zwalają winę na infolinię. Pracownica zachowywała się, jakby nie pracowała w firmie Vectra, tylko robiła łaskę że musi rozwiązywać problemy jakiegoś podwykonawcy. Niezależnie w jakiej filii pracownik powinien być lojalny wobec firmy i godnie wypowiadać się o kolegach z innych placówek, a nie uprawiać prostacką spychologię. To moje ostatnie dwa lata współpracy. Mam dwie umowy, na ponad 200 zł miesięcznie, ale dla Waszych pracowników jestem kolejnym namolnym klientem.

ferwex

31.12.2015

Vectra

Placówka

Siedlce, Piłsudskiego 9

Nie zgadzam się (0)
03.04.2022
Odpowiedź firmy
Dziękujemy za zgłoszenie obserwacji na temat naszej firmy. W celu podjęcia interwencji w przedmiotowej sprawie prosiliśmy o przesłanie danych. Do tej pory ich nie otrzymaliśmy, dlatego nie mogliśmy odnieść się do zgłoszenia. W momencie przesłania danych będziemy mogli zainterweniować w przedmiotowej sprawie. Zachęcamy zatem do ich wysłania.

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi