Opinia użytkownika: ferwex
Dotycząca firmy: Vectra
Treść opinii: Za pomocą infolinii zmieniłem warunki umowy. Ustalono, że 17.12 będzie wymieniony dekoder z SD na HD. Niestety nie dotarł. 17.12 wieczorem, ponownie przez infolinię zgłosiłem nieobecność. Otrzymałem informację, że biuro się do mnie odezwie, niestety to nie nastąpiło. 19.12 wybrałem się do biura w Siedlcach i zawiodłem się po raz kolejny. Była jedna Pani, ludzie czekali w kolejce słuchając bardzo niemiłej obsługi. Według pracownicy biura we wszystkich sprawach winni byli klienci, była bardzo niemiła, obskurna i uszczypliwa, jej stosunek nie był skierowany na chęć pomocy w rozwiązaniu żadnego problemu. Doczekałem się w końcu mojej kolejki i się zaczęło. Pani nie maiła żadnego dobrego słowa na infolinię, wręcz przychylnie ustosunkowała się na negatywne opinie jednego z czekających klientów. Nie rozumiem polityki waszej firmy. Jak można tolerować negatywne wypowiadanie się na jedną z komórek Waszej firmy jaką jest Infolinia, żadnej chęci pomocy i wręcz bezczelne komentarze. Może to wasza taktyka infolinia robi jak chce, a biura zwalają winę na infolinię. Pracownica zachowywała się, jakby nie pracowała w firmie Vectra, tylko robiła łaskę że musi rozwiązywać problemy jakiegoś podwykonawcy. Niezależnie w jakiej filii pracownik powinien być lojalny wobec firmy i godnie wypowiadać się o kolegach z innych placówek, a nie uprawiać prostacką spychologię. To moje ostatnie dwa lata współpracy. Mam dwie umowy, na ponad 200 zł miesięcznie, ale dla Waszych pracowników jestem kolejnym namolnym klientem.