Opinie użytkownika (2)

Do pizzerii trafiłam...
Do pizzerii trafiłam dzięki poleceniom wielu znajomych. Przyjechałam w piątkowe popołudnie, szyld pizzerii jest mało widoczny, więc ciężko było trafić do lokalu. W środku nie było klientów, przywitała mnie kelnerka, przekazała menu i poinformowała, że zamówienia składane są przy barze. Pierwsze co rzuciło mi się w oczy po wejściu to zadbane stoliki, czysta podłoga i schludnie wyglądający bar. Na ścianach wisi wiele antyram i ramek z nagrodami oraz podziękowaniami, dobrze jednak komponuje się to z wystrojem restauracji. Zamówiłam pizzę, niestety okazało się, że była przeciętna. Ciasto było po prostu bez smaku, a składników było mało - te jednak na pewno były świeże. Myślę, że jeśli jakość ciasta i ilość składników się poprawi to na pewno będzie to pizzeria godna polecenia. Obsługa zaś to pełen profesjonalizm - poczynając od wskazania stolika, przyjęcia zamówienia, pomocy w wyborze dania, aż po podanie posiłków, zaproponowanie opakowań na wynos i pożegnania. Wszyscy pracownicy byli bardzo mili, pomocni i uśmiechnięci, taka obsługa daje gwarancję powrotu i korzystania z usług lokalu.

es.staszek

09.08.2022

Finestra

Placówka

Łódź, Stefanowskiego 17

Nie zgadzam się (0)
Moja wizyta w...
Moja wizyta w sklepie odbyła się w dniu 20.07.2022 r., rozpoczęła się o godzinie 16:50 i trwała 15 minut. Przed wejściem do sklepu zauważyłam w witrynie ładnie ubrane manekiny oraz napisy informujące o aktualnie trwającej promocji. Podczas mojej wizyty wszyscy pracownicy sklepu byli ubrani w podobny sposób z widocznymi plakietkami, nie zauważyłam niewłaściwego zachowania personelu, aczkolwiek nie wszyscy sprzedawcy przywitali się ze mną. Dwóch z nich uśmiechnęło się do mnie, jedna osoba powiedziała „dzień dobry”, a pozostałe 2 osoby nie zareagowały na moją obecność w sklepie. Cały czas obsługiwał mnie 1 sprzedawca, sam zaproponował pomoc w znalezieniu odpowiedniego rozmiaru podchodząc do mnie gdy dłużej przyglądałam się jednej rzeczy. Po otrzymaniu informacji jakiego rozmiaru szukam, pracownik przekazał mi produkt w odpowiednim rozmiarze, zapytał czy może nie szukam czegoś jeszcze i wskazał przymierzalnię. Gdy udałam się przymierzyć rzecz, pracownik poinformował mnie, że zostaje do mojej dyspozycji gdybym potrzebowała pomocy, skorzystałam z tej okazji i w przymierzalni poprosiłam jednak o wymianę rozmiaru na większy. Pracownik po chwili zjawił się i poinformował mnie, że niestety nie ma większego rozmiaru w tym kolorze i zaproponował odpowiedni rozmiar innego koloru. Po zakończeniu przymierzania oddałam pracownikowi ubrania i udałam się do wyjścia, pracownik z uśmiechem wziął ode mnie rzeczy i pożegnał się słowami „dziękuje bardzo, do zobaczenia”. Z obsługi jestem zadowolona, czułam się zauważona i należycie obsłużona aczkolwiek na sali sprzedażowej panował lekki bałagan. Na sklepie było kilkoro klientów, był to czas wyprzedaży więc większość osób coś przymierzało lub chciało przymierzyć ale ciężko było znaleźć odpowiedni rozmiar i konkretny produkt ponieważ 1 rzecz wisiała na dwóch wieszakach. Na szczęście pracownicy byli chętni do pomocy i znalezienia odpowiedniego produktu i rozmiaru.

es.staszek

09.08.2022

Reserved

Placówka

Łódź, Pabianicka 245

Nie zgadzam się (0)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi