Opinia użytkownika: es.staszek
Dotycząca firmy: Reserved
Treść opinii: Moja wizyta w sklepie odbyła się w dniu 20.07.2022 r., rozpoczęła się o godzinie 16:50 i trwała 15 minut. Przed wejściem do sklepu zauważyłam w witrynie ładnie ubrane manekiny oraz napisy informujące o aktualnie trwającej promocji. Podczas mojej wizyty wszyscy pracownicy sklepu byli ubrani w podobny sposób z widocznymi plakietkami, nie zauważyłam niewłaściwego zachowania personelu, aczkolwiek nie wszyscy sprzedawcy przywitali się ze mną. Dwóch z nich uśmiechnęło się do mnie, jedna osoba powiedziała „dzień dobry”, a pozostałe 2 osoby nie zareagowały na moją obecność w sklepie. Cały czas obsługiwał mnie 1 sprzedawca, sam zaproponował pomoc w znalezieniu odpowiedniego rozmiaru podchodząc do mnie gdy dłużej przyglądałam się jednej rzeczy. Po otrzymaniu informacji jakiego rozmiaru szukam, pracownik przekazał mi produkt w odpowiednim rozmiarze, zapytał czy może nie szukam czegoś jeszcze i wskazał przymierzalnię. Gdy udałam się przymierzyć rzecz, pracownik poinformował mnie, że zostaje do mojej dyspozycji gdybym potrzebowała pomocy, skorzystałam z tej okazji i w przymierzalni poprosiłam jednak o wymianę rozmiaru na większy. Pracownik po chwili zjawił się i poinformował mnie, że niestety nie ma większego rozmiaru w tym kolorze i zaproponował odpowiedni rozmiar innego koloru. Po zakończeniu przymierzania oddałam pracownikowi ubrania i udałam się do wyjścia, pracownik z uśmiechem wziął ode mnie rzeczy i pożegnał się słowami „dziękuje bardzo, do zobaczenia”. Z obsługi jestem zadowolona, czułam się zauważona i należycie obsłużona aczkolwiek na sali sprzedażowej panował lekki bałagan. Na sklepie było kilkoro klientów, był to czas wyprzedaży więc większość osób coś przymierzało lub chciało przymierzyć ale ciężko było znaleźć odpowiedni rozmiar i konkretny produkt ponieważ 1 rzecz wisiała na dwóch wieszakach. Na szczęście pracownicy byli chętni do pomocy i znalezienia odpowiedniego produktu i rozmiaru.