Sklepy sieci Stokrotka charakteryzują się różnorodnością wyboru produktów i dość dobrą jakością obsługi klienta. Na uwagę należy zwrócić dobre zatowarowanie sali sprzedaży i niemal natychmiastowa pomoc przy kasie samoobsługowej. W sklepie jest z reguły czysto a obsługa pomocna. Chętnie odwiedzam sklepy tej sieci bo zawsze mogę spodziewać się zadowolenia po wyjściu.
Sklepy sieci Żabka cechują się różnorodnością pod względem obsługi klienta jak i wyglądem sali sprzedaży. W sklepach tych można spotkać zarówno pomocną obsługę która jest zawsze gotowa do otwartego przyjęcia klienta i profesjonalną obsługę ale też klient ma czasami poczucie że nie jest tam mile widziany. Zatowarowanie i ogólny wygląd sklepu również jest różnorodny. Istnieją placówki które są bardzo dobrze zatowarowaane i jest czysto na sali sprzedaży ale czasami można spotkać sklepy w których ciężko coś zakupić ponieważ półki sklepowe są niekiedy wręcz puste. Na szczególną uwagę należy zwrócić na czystość urządzeń do samodzielnego przyrządzania napojów gorących jak i produktów z gatunku pieczywa i produktów słodkich odpiekanych. Niedopuszczalne jest też aby kasjer spożywał posiłek podczas obsługi co też potrafi się zdarzyć. Jednak ogólnie rzecz biorąc obsługę klienta w tej sieci sklepów mogę uznać za dobrą.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.