Opinie użytkownika (3)

Po raz pierwszy...
Po raz pierwszy skorzystałam z usług tego portalu i jestem bardo zadowolona. Na początku podchodziłam do tego trochę sceptycznie i miałam obawy że zapłaciłam pełną kwotę i dopiero vouchery dostałam na lotnisku, zastanawiałam się czy w ogóle ktoś będzie. Wszystko jednak był w jak najlepszym porządku, bardzo dobry kontakt z konsultatntem i potem wszystko tak jak Pani zapewniała. Gorąco polecam

elon

29.10.2010

Easy go

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Dnia 24.10 udałam...
Dnia 24.10 udałam się do sklepu Bata w celu zakupienia butów, niestety z wybranego modelu nie było mojego rozmiaru przynajmniej ja sama nie mogłam go znaleźć bo w sklepie był dość duży bałagan. Ponieważ żaden sprzedawca nie podszedł do mnie , wzięłam jednego buta do ręki i podeszłam z nim do lady aby zapytać o numer 40. Pani dość że nie podeszła ze mną do wybranych butów to w sposób niegrzeczny zapytała skąd Pani wzięła tego buta, więc wskazałam jej miejsce. Po czym usłyszałam odpowiedź, że jak tam nie ma to znaczy, że nie ma. Zapytałam czy można w jakiś sposób zamówić te buty. PAni zamiast zaproponować mi zamóweinie numeru , ponieważ w sklepie tym istnieje usługa taka jak Bata home czyli dostarczenie butów do domu klielnta odesłała mnie do interentu. A w internecie co zastałam- strona nie działała i tym sposobem stracili swojego klienta.

elon

29.10.2010

BATA

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Dnia 31 marca...
Dnia 31 marca ok godziny 15:00 udałam się do Banku BPH w celu wpłacenia gotówki na konto, Pani która była wówczas w kasie banku zresztą nie zdaża się to pierwszy raz, obsługiwała klientów bardzo powoli, wogóle się nie uśmiechała oraz sprawiała wrażenie jakby wszycy petenci jej przeszkadzali a co zirytowało mnie najbardziej to to że po wpłącie pieniędzy zapytała czy potrzebne mi jest powtierzenie wpłaty bo kończy się jej tusz w drukarce. Zachowanie tej Pani jest bardzo irytujące kilka dni wcześniej również ta Pani była w kasie i podczas obłsugi klientów cały czas prowadziła prywatną rozmowę przez telefon nie przerywając jej nawet w celu powiedzenie dzień dobry czy cokolwiek, było to totalne lekceważenie klientów banku. Konto w banku bph mam już dobrych parę lat ale jeszcze z takim pracownikiem jak ta Pani się nie spotkałam nigdzie.

elon

02.04.2009

Bank BPH

Placówka

Kraków, ul.Na Zjeżdzie

Nie zgadzam się (23)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi