Opinia użytkownika: elon
Dotycząca firmy: BATA
Treść opinii: Dnia 24.10 udałam się do sklepu Bata w celu zakupienia butów, niestety z wybranego modelu nie było mojego rozmiaru przynajmniej ja sama nie mogłam go znaleźć bo w sklepie był dość duży bałagan. Ponieważ żaden sprzedawca nie podszedł do mnie , wzięłam jednego buta do ręki i podeszłam z nim do lady aby zapytać o numer 40. Pani dość że nie podeszła ze mną do wybranych butów to w sposób niegrzeczny zapytała skąd Pani wzięła tego buta, więc wskazałam jej miejsce. Po czym usłyszałam odpowiedź, że jak tam nie ma to znaczy, że nie ma. Zapytałam czy można w jakiś sposób zamówić te buty. PAni zamiast zaproponować mi zamóweinie numeru , ponieważ w sklepie tym istnieje usługa taka jak Bata home czyli dostarczenie butów do domu klielnta odesłała mnie do interentu. A w internecie co zastałam- strona nie działała i tym sposobem stracili swojego klienta.