Opinia użytkownika: elon
Dotycząca firmy: Bank BPH
Treść opinii: Dnia 31 marca ok godziny 15:00 udałam się do Banku BPH w celu wpłacenia gotówki na konto, Pani która była wówczas w kasie banku zresztą nie zdaża się to pierwszy raz, obsługiwała klientów bardzo powoli, wogóle się nie uśmiechała oraz sprawiała wrażenie jakby wszycy petenci jej przeszkadzali a co zirytowało mnie najbardziej to to że po wpłącie pieniędzy zapytała czy potrzebne mi jest powtierzenie wpłaty bo kończy się jej tusz w drukarce. Zachowanie tej Pani jest bardzo irytujące kilka dni wcześniej również ta Pani była w kasie i podczas obłsugi klientów cały czas prowadziła prywatną rozmowę przez telefon nie przerywając jej nawet w celu powiedzenie dzień dobry czy cokolwiek, było to totalne lekceważenie klientów banku. Konto w banku bph mam już dobrych parę lat ale jeszcze z takim pracownikiem jak ta Pani się nie spotkałam nigdzie.