Nie wiem skąd obsługa wiedziała(zartuję to był zbieg okolicznosci zapewne)bo nie przywoływałam jej dzwonkiem, ale nagle przed moim autem pojawił się miły pan i zapytał czy może mi w czymś pomóc.Skorzystałam z wielką ochotą z jego pomocy ponieważ po raz pierwszy tankowałam gazem i do końca nie wiedziałam jak to zrobić poprawnie. Pan zatankował mi i do tego jeszcze wytłumaczył jak mam to zrobić sama. To było bardzo miłe.
Na pułkach z butami bałagan. Inne buty na wystawie a inne w pudełkach lub wręcz nie wystawione. W tym czasie dwie sprzedawczyne stały za ladą i rozmawiały sobie w najlepsze.Rozwalone pudełka z butami musiałam sama układać Nie interesowały się wcale zamieszaniem jakie zrobiłam rozwalajac buty
( przy wyciąganiu swojego rozmiaru który stał na dole)
Monopolista i to widać na każdym kroku. Dwa stanowiska obsługi klienta tylko czynne i tłum ludzi czekający w kolejce. Panie pracujące przy obsłudze kompetentne i miłe ,ale ten tłum odstrasza ludzi. Czekałam w kolejce przeszło 2 godziny a samo załatwienie sprawy trwało 5 min. Za mało ludzi przy obsłudze klienta
Jestem stałą klientką i do tego bardzo wymagającą.Obsługa rewelacja.Mają czas na rozmowę z klientem, doradzają . Widać,że to profesjonaliści w swojej branży.Nawet najgłupsze pytanie nie zniecierpliwi ich. Dbają o klienta(zwłaszcza stałego). Rabaty , upusty dowóz na miejsce towarów, zero problemów ze zwrotami, polecam bardzo
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.