Opinie użytkownika (3)

Po opłaceniu rejestracji...
Po opłaceniu rejestracji produktu -jako przedsiębiorca- natrafiłam na mur niekompetencji.Osoby zatrudnione w w/w urzędzie nie potrafiły mi wskazać szczegółowych kodów dla mojego produktu w/g zastosowanej nomenklatury.Dla prawidłowego zgłoszenia produktu należy wypełnić dwa załączniki gdzie część danych generuje program (takie ułatwienie) ale kody nie są tłumaczone na język Polski pomimo tego że są wymagane podczas rejestracji,ponosi się extra opłatę za rejestrację produktu (300zł). Polska jest w UE już od min 10-ciu lat i do tej pory nie przetłumaczono tych kodów-chodzi o rejestrację wyrobów medycznych.Dostępne są tylko jęz angielski i hiszpański.
Nie zgadzam się (0)
Sklep obficie zaopatrzony,częste...
Sklep obficie zaopatrzony,częste zniżki na różne towary,asortyment szeroki.Od rzeczy bardzo tanich do ekskluzywnych .Codziennie świeże mięso,duży wybór wędlin,mrożonek.Towar uzupełniany na bieżąco.Wybór pieczywa z kilku piekarni,w różnych cenach i asortymencie.Jarzyny i owoce ładnie wyeksponowane,asortyment zadowalający.

danutanna

28.12.2012

Delikatesy Centrum

Placówka

Wiśniowa, Wiśniowa 285

Nie zgadzam się (1)
Niemożność rezygnacji z...
Niemożność rezygnacji z usługi która jest często nieaktywna,zdarzają się awarie.Pomimo częstych reklamacji i wystosowanego pisma,nikt nie przyjechał naprawić ewentualnej usterki,ja muszę nadal korzystać z bubla-umowa przymusowa na 2 lata,miała być testowa-kiedy zawierałam umowę .Po kolejnych połączeniach i weryfikacji miła obsługa.

danutanna

28.12.2012

Telekomunikacja Polska

Placówka

Wiśniowa, Wiśniowa -wieś-brak ulic 311

Nie zgadzam się (0)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi