Opinie użytkownika (3)

Najlepiej zaopatrzony sklep...
Najlepiej zaopatrzony sklep spożywczy w Sławie. Niedawno otwarty sklep o wysokim standardzie. Regały bardzo dobrze zlokalizowane. Bardzo przyjemna aranżacja sklepu, dużo odcieni brązu wprowadza "ciepły nastrój". Cicho grająca muzyka wzmaga przyjemność zakupów. Bardzo szeroki asortyment powoduje wygodę kupowania wszystkiego w jednym miejscu. Obsługa sympatyczna i pomocna. Jedynym mankamentem jaki dostrzegłem są bardzo śliskie schody wejściowe których nie sposób ominąć ponieważ sklep usytuowany jest na wysokim parterze. Wygodny podjazd dla wózków inwalidzkich bądź dziecięcych. Zewnętrznie również bardzo ładna wizualizacja sklepu, kostka klinkierowa na elewacji, metalowe ładne poręcze i metalowe lampy delikatnie oświetlające parking zachęcają do zatrzymania się właśnie przy tym sklepie. Parking codziennie odśnieżany. Ceny na średnim poziomie. Polecam.

dAnile

06.01.2010

Groszek

Placówka

Sława, Wojska Polskiego 7

Nie zgadzam się (29)
A więc moja...
A więc moja obserwacja dotyczy jakości obsługi i ułomności infolinii NETII. A więc moja historia od początku. Mamy od wielu lat telefon stacjonarny. Telefon był zarejestrowany na moją mamę. W dniu 26 października 2008 zgłosiłem chęć umowy cesji umowy z mojej mamy na mnie, ponieważ chciałem aby był na mnie. Od razu domówiłem usługę internetu oraz darmowych minut. Łącznie na 130,00 miesięcznie. Zadzwoniłem na infolinię,bardzo miła Pani przyjęła zgłoszenie i po kilku dniach przyszła do mnie umowa. Umowę wypełniłem i odesłałem. W dniu 14 listopada zadzwoniłem na infolinię aby się dowiedzieć jak tam wygląda moja sprawa. Konsultant poinformował mnie, że data uruchomienia dla mnie usługi przypada na dzień 08 grudnia i że kilka dni wcześniej przyślą kurierem do mnie modem niezbędny do korzystania z internetu. A więc wypowiedziałem umowę u poprzedniego dostawcy internetu. Dnia 6 grudnia zadzwoniłem aby dowiedzieć się czy modem do mnie dotrze na pewno, otrzymałem informację że nie ponieważ oni nie maja mojej umowy ale w systemie było wpisane że usługa dla mnie zostanie uruchomiona 08 grudnia. Chciałem rozmawiać z jakimś kierownikiem aby tą sprawę wyjaśnić, ponieważ skąd mieli wszelkie dane z umowy w systemie jak nie dostali umowy. Połączenie z przełożonym konsultanta nie było możliwe. Konsultant poinformował mnie że aby przyspieszyć cały proces prześle do mnie jeszcze raz umowę do podpisania. Umowę otrzymałem 22 grudnia, w tym dniu ją wypełniłem i wysłałem tym razem listem poleconym. W korespondencji był zapis o włączeniu usługi z dniem 08 stycznia 2009. No to jest dzień 05 stycznia 2009 i dzwonię do NETII. Na infolinii Pani bardzo miło informuje mnie że niestety umowa do nich nie dotarła (sic!). Tym razem zaskoczyłem Panią Konsultantkę mówiąc że mam numer listu poleconego którym umowa została wysłana. Ale to nic nie dało ponieważ ona po tym numerze sprawdzając również nie zlokalizowała umowy. Ale prosiła aby wysłać faksem. Aby przyspieszyć. Zobaczymy co to da. A więc podsumowując. Jeżeli chodzi o zakres wiedzy konsultantów i przeszkolenie jest wzorcowe. Są mili, sympatyczni, pomocni jeżeli czegoś nie wiedzą to puszczą relaksacyjna muzyczkę i się zorientują. Do tych ludzi nie mam pretensji. Mam żal do firmy NETIA o proces organizacji informacji pomiędzy poszczególnymi działami. Nie chce mi się wierzyć że dwie umowy do nich nie dotarły. Ja chce być klientem ich firmy, ponieważ maja ciekawą ofertę ale żeby to osiągnąć muszę wydzwaniać, prosić i trwa to już zgoła 2,5 miesiąca.

dAnile

06.01.2010

Netia

Placówka

Nie zgadzam się (19)
A więc bywam...
A więc bywam na tej stacji paliw średnio 2 razy w tygodniu. Jeżeli chodzi o stację to czystość w jak najlepszym porządku, stacja kilkuletnia, tak że spełnia wszelkie wymagania wizualne i estetyczne sieci ORLEN. Słabym punktem są dwie Pani z obsługi. Jedna jest prawdopodobnie córką właścicielki a druga jej przyjaciółką i przeważnie są razem na zmianie. Córka właścicielki trochę się stara dbać o wizerunek stacji, natomiast jej przyjaciółka nie powinna mieć nic wspólnego z obsługą klienta. Jest niesympatyczna, niekompetentna w temacie produktów, gdy zdarza mi się podjechać w środku nocy po paliwo (stacja czynna 24h), taką mam pracę, obsługuje mnie z wielką łaską, tak jakby była tam za karę. Do tego stopnia jest niesympatyczna, że widząc iż ona jest na CPN nieraz wolę przejechać się kilka km dalej do konkurencji niż dokonywać z nią transakcji.

dAnile

04.12.2009

ORLEN

Placówka

Sława, Wschowska 29

Nie zgadzam się (34)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi