Opinia użytkownika: dAnile
Dotycząca firmy: Netia
Treść opinii: A więc moja obserwacja dotyczy jakości obsługi i ułomności infolinii NETII. A więc moja historia od początku. Mamy od wielu lat telefon stacjonarny. Telefon był zarejestrowany na moją mamę. W dniu 26 października 2008 zgłosiłem chęć umowy cesji umowy z mojej mamy na mnie, ponieważ chciałem aby był na mnie. Od razu domówiłem usługę internetu oraz darmowych minut. Łącznie na 130,00 miesięcznie. Zadzwoniłem na infolinię,bardzo miła Pani przyjęła zgłoszenie i po kilku dniach przyszła do mnie umowa. Umowę wypełniłem i odesłałem. W dniu 14 listopada zadzwoniłem na infolinię aby się dowiedzieć jak tam wygląda moja sprawa. Konsultant poinformował mnie, że data uruchomienia dla mnie usługi przypada na dzień 08 grudnia i że kilka dni wcześniej przyślą kurierem do mnie modem niezbędny do korzystania z internetu. A więc wypowiedziałem umowę u poprzedniego dostawcy internetu. Dnia 6 grudnia zadzwoniłem aby dowiedzieć się czy modem do mnie dotrze na pewno, otrzymałem informację że nie ponieważ oni nie maja mojej umowy ale w systemie było wpisane że usługa dla mnie zostanie uruchomiona 08 grudnia. Chciałem rozmawiać z jakimś kierownikiem aby tą sprawę wyjaśnić, ponieważ skąd mieli wszelkie dane z umowy w systemie jak nie dostali umowy. Połączenie z przełożonym konsultanta nie było możliwe. Konsultant poinformował mnie że aby przyspieszyć cały proces prześle do mnie jeszcze raz umowę do podpisania. Umowę otrzymałem 22 grudnia, w tym dniu ją wypełniłem i wysłałem tym razem listem poleconym. W korespondencji był zapis o włączeniu usługi z dniem 08 stycznia 2009. No to jest dzień 05 stycznia 2009 i dzwonię do NETII. Na infolinii Pani bardzo miło informuje mnie że niestety umowa do nich nie dotarła (sic!). Tym razem zaskoczyłem Panią Konsultantkę mówiąc że mam numer listu poleconego którym umowa została wysłana. Ale to nic nie dało ponieważ ona po tym numerze sprawdzając również nie zlokalizowała umowy. Ale prosiła aby wysłać faksem. Aby przyspieszyć. Zobaczymy co to da. A więc podsumowując. Jeżeli chodzi o zakres wiedzy konsultantów i przeszkolenie jest wzorcowe. Są mili, sympatyczni, pomocni jeżeli czegoś nie wiedzą to puszczą relaksacyjna muzyczkę i się zorientują. Do tych ludzi nie mam pretensji. Mam żal do firmy NETIA o proces organizacji informacji pomiędzy poszczególnymi działami. Nie chce mi się wierzyć że dwie umowy do nich nie dotarły. Ja chce być klientem ich firmy, ponieważ maja ciekawą ofertę ale żeby to osiągnąć muszę wydzwaniać, prosić i trwa to już zgoła 2,5 miesiąca.