Podczas wizyty w Dominium w Tychach byłam z dwiema osobami towarzyszącymi. Zostaliśmy zauważeni przez obsługę zaraz po wejściu do lokalu. Na sali było czysto. Na jednym z pustych stolików zauważyłam brudne naczynia, które szybko sprzątnięto. Kelnerka ruszyła w naszą stronę zaraz po wejściu do lokalu. Wybraliśmy stolik na górnym poziomie. Kelnerka wzięła menu i poszła za nami na górę. Poczekała, aż się rozbierzemy i usiądziemy po czym podała nam karty. Ubrana była schludnie i przywitała się z nami w uprzejmy sposób. Zapytała czy się czegoś napijemy przed złożeniem zamówienia. Poprosiłam o piwo, a mój kolega o małą colę. Piwo dostałam od razu, natomiast o coli kelnerka zapomniała. Poprosiliśmy ją ponownie o napój gdy podała piwo, ale przyniosła go dopiero po 15 minutach. Cola 0,2l podana była w szklance o dwa razy większej pojemności. Wyglądało to nieestetycznie i nieprofesjonalnie. Składając zamówienie sama musiałam zapytać o promocję pizzy w lokalu. Była ze mną osoba, która obchodziła w dniu dzisiejszym urodziny, więc zapytaliśmy o promocję związane z taką okazją. Kelnerka poinformowała nas, że po okazaniu dokumentu potwierdzającym datę urodzin można dostać mini pizzę, Poprosiliśmy o taką pizzą. Kelnerka zapytała o grubość ciasta pizzy jakie chcielibyśmy dostać. Nie zapytała o dodatkowy ser bądź sosy. Ponadto zamówiliśmy średnią pizzę oraz calzzone z pepperoni. Na koniec kelnerka powtórzyła zamówienie. Wszytko odbyło się sprawnie i szybko. Na zamówienie czekaliśmy 20 min. Kelnerka najpierw przyniosła mini pizzę, a zaraz potem średnią pizzę i calzone. Moje calzone było mocno spieczone z wierzchu, kolor ciasta był ciemno brązowy, a wręcz czarny. Pozostałe dania nie budziły zastrzeżeń, były smaczne i w odpowiedniej temperaturze. Po zjedzeniu siedzieliśmy jeszcze ok. 5 min. przy stoliku. Nikt nie podszedł z rachunkiem, więc poszliśmy na dół do kasy aby zapłacić. Pytałam o dostępność dań z menu na wynos bądź w dostawie. Kelnerka i będący obok kucharze udzielili mi wyczerpujących informacji. Podziękowano nam za wizytę i pożegnano w uprzejmy sposób. Podczas wizyty personel zachowywał się profesjonalnie i bardzo uprzejmie wobec pozostałych klientów. Kucharze szybko i sprawnie przygotowywali dania. Atmosfera panująca w lokalu była bardzo przyjemna. Uważam, że Dominium to fajny lokal, ale ceny mogłyby być trochę niższe.
Wybierając wśród ofert lokat w wielu bankach zdecydowałam się na lokatę "Zysk" w AIG Banku. Oddział placówki w Katowicach znajduje się w strategicznym, łatwo dostępnym miejscu niedaleko dworca PKP. Wchodzących do banku witają uśmiechnięte twarze personelu. Kiedy weszłam do AIG obydwie Panie obsługujące klientów były zajęte,więc musiałam poczekać na swoją kolej. Z obserwacji wnętrza banku wynika fakt,że są to pomieszczenia zadbane i utrzymane w czystości. Klienci, którzy byli obsługiwani przede mną traktowani byli z szacunkiem i sympatią. Gdy nadeszła moja kolej pracownica banku w bardzo kompetentny sposób przedstawiła mi ofertę lokat, które oferuje bank oraz wskazała te najkorzystniejszą na chwilę obecną. Po podjęciu przeze mnie decyzji dostałam do wglądu regulamin założenia lokaty, a obsługująca mnie Pani udzieliła odpowiedzi na wszystkie moje pytania. Zawahała się przy jednym,ale Pani zajmująca się klientem obok nadeszła z pomocą i rozwiała wszystkie moje wątpliwości. Założenie lokaty przebiegło szybko i sprawnie. Pani przyjmująca pieniądze w kasie była może mniej sympatyczna aczkolwiek również przeprowadziła szybko i sprawnie transakcję. Podsumowując AIG Bank w Katowicach spełnił moje oczekiwania jako klienta.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.