Opinie użytkownika (3)

Znam szkołę językową...
Znam szkołę językową Blue House od 2008 roku. Po odejściu z niej z powodu przeprowadzki, chciałabym podsumować jakość świadczonych usług oraz obsługę klienta. W szkole Blue House nauczyciele są w większości wykwalifikowani i są dobrymi dydaktykami. Na zajęcia przychodzili przygotowani, czas był dobrze wykorzystywany. Przez 1,5h każdy z uczniów miał szansę na rozwijanie języka przez czytanie, pisanie, słuchanie oraz, co najważniejsze, mówienie. Pomocne było wykorzystanie materiałów dodatkowych, filmów i płyt CD, lekcje tematyczne zwiększyły moją ciekawość i chęć poznawania języka. Nauczyciele byli cierpliwi i wyrozumiali, zadawali pracę domową. Praca w małych grupach pomagała się skupić i być bardzo aktywnym na zajęciach. Jednak mam pewne zastrzeżenia. Sama szkoła mieści się na III piętrze, bez windy, schody są strome. Było to niejednokrotnie dużą niedogodnością dla mnie. Zimą, podczas dużych mrozów w klasach było po prostu zimno. Klasy oddzielone są od siebie jedynie ścianką z regipsu. W dni, kiedy mieliśmy salę obok sali dziecięcej bardzo trudno było się skupić na zajęciach podczas gdy obok dzieci śpiewały i krzyczały. Pracownicy biura zdawali się być przejęci uwagami i starali się rozwiązać problem, jednak zimnych sal lub głośnych zajęć obok ciągle się pojawiał. Obsługę klienta dot. płatności czy oferty szkoły oceniam bardzo pozytywnie. System płatności uważam za jasny i sprawiedliwy. Ceny za kursy nie są niższe z porównaniem do dużych miast. Wywiązywano się z umowy oraz wzięto pod uwagę prośbę o zmniejszeniu płatności ze względu na wyjątkową sytuację. Gorąco polecam szkołę językową Blue House głównie ze względu na profesjonalizm lektorów oraz miłą obsługę biura. Ceny są niskie, a umowa sprawiedliwa. Warto docenić również pracę biura podczas zapewniania zastępstw za nieobecnych lektorów lub udostępniania dodatkowych materiałów dydaktycznych. Uważam, że ta szkoła mimo kilku niedociągnięć jest najlepsza w Szczecinku. Gorąco polecam każdemu chętnemu nauczyć się języka dobrze i w miłej atmosferze.

cherry

09.01.2012

Blue House

Placówka

Szczecinek, Plac Wolności 6

Nie zgadzam się (14)
Będąc na niedzielnym...
Będąc na niedzielnym obiedzie w restauracji Lezzetli, jednej z moich ulubionych ze względu na dobre jedzenie i jakość obsługi, tym razem bardzo się zawiodłam. Po pierwsze, na samym wejściu w lokalu panował nieporządek i brak higieny. Stoliki porozsuwane, podłoga zabrudzona. Na kelnera czekałam chwileczkę, jednak karta menu od razu wydała mi się nieestetyczna, powyginana, brudna, do wymiany natychmiastowej! Po zamówieniu spaghetti carbonara postanowiłam pójść do toalety. Tam zaczął się dramat. Pomieszczenie niewyłożone w pełni kafelkami, sprawiające wrażenie brudnego i zaniedbanego. Toaleta, o zgrozo, zapchana, spłuczka brudna, brak papieru, brak mydła, brak ręczników papierowych. W przepełnionym koszu i na podłodze ręczniki, podpaski, Bóg wie co jeszcze. Nie wspominając o zapachu. Podobno jaka toaleta w restauracji taka kuchnia. Nie chciałam sobie wyobrażać kuchni. Ostatecznie z toalety nie skorzystałam. Jedzenie otrzymałam względnie szybko, patrząc na ilość klientów(ok15minut). Spaghetti było przyrządzone dobrze, estetycznie, smacznie. Bez zarzutów, choć mogło być lepiej. Ceny w tym lokalu są przystępne. Kelner sprawnie i szybko obsługiwał urządzenie do zamówień. Przy rachunku dostałam także gumę orbit. Kelner był miły, uprzejmy, kompetentny. Bez zastrzeżeń. Ostatecznie moją wizytę traktuję jako przykre doświadczenie z happy endem.

cherry

20.04.2010

Lezzetli

Placówka

Gdańsk, Podwale Grodzkie 8

Nie zgadzam się (25)
Bardzo szybka i...
Bardzo szybka i sprawna obsługa. Personel bardzo miły i pomocny. Obsłużono mnie natychmiastowo. Kilka razy już doradzono mi i wymieniono żarówki w samochodzie. Niejednokrotnie bezinteresownie nalano paliwo. Cena paliwa - optymalna. Wygląd samej stacji: czysto, schludnie, bardzo przyjemny zapach kawy:) Serdecznie polecam! gwarancja przemiłego postoju w trakcie długiej trasy:)

cherry

08.04.2010

Circle K

Placówka

Szczecinek, Cieślaka 2

Nie zgadzam się (25)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi