Do salonu udałam się zdać zestaw tv i modem, gdyż rozwiązałam z tp umowę. Pan nie zaglądając nawet do kartonu stwierdził, ze brakują 3 kable. W rzeczywistości brakował 1.Zapłaciłam 25 zł, nie otrzymując pokwitowania.Konsultant był nie miły i zastanawiam się czy ma to związek z tym, że nie przedłużyłam umowy na neostradę? Czyżby telekomunikacja w taki sposób traktowała wszystkich byłych klientów?
W sklepie kupowałam ryby.W lodówce trudno poszukać interesujący nas gatunek, gdyż na opakowaniach brak nazw, są tylko kody.Nazwy z kodami przyklejone są do lodówki. Obsługa miła, ale bardzo rzadko czynne trzy kasy, więc czasami trzeba trochę postać w kolejce. Utrzymany porządek, niestety dość wysokie ceny.
Do sklepu wybrałam się po pieczywo i artykuły chemiczne. Przy wejściu kierownik tłumaczył coś sprzedawcy, dalej dwie inne panie rozkładały towar. Podchodząc do kasy,zauważyłam koszyki, które przeszkadzały w podjechaniu wózkiem. Czynna jedna kasa, dopiero po ustawieniu się sporej liczby klientów, zadzwonił dzwonek i została czynna kasa druga. Obsługa miła.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.