Witam
robiąc zakupy w Tesco dowiedziałam się o promocji,że przy zakupie za minimum 100zł i posiadając kartę klienta Tesco dostanę gratis płyn do zmiekczania tkanin Lenor,lub ptacie mleczko lub czteropak Pepsi.Moje zakupy wyniosłu 216pln,kiedy kasjerka wręczyła mi paragon i jeden płyn gratis,powiedziała,ze mogłam sobie rozbic paragon o dostałabym dwa płyny.Byłam w szoku,poniewaz poinformowała mnie o takiej mozliwości po fakcie,dodając,ze teraz i tak juz nic nie da się zrobić.Wybrałam się więć do punktu reklamacji,gdzie dwoje młodych ludzi próbowało mi tak wyjaśc sytuację bym wyszła ze sklepu z jednym płynem.Powiedziałam,że czuję sie oszukana i zwracam zakupy na 100zł,ponownie zakupiłam rzeczy (odzież) i dostałam drugi plyn.Nie walczyłabym o ten gratis,gdyby nie totalnie nieprofesjonalny komentarz kasjerki i obsługi w dziale reklamacji.Ciekawi mnie ilu klientów wychodzi pokrzywdzonych w takich promocjach.Moja ocena to -5.Więcej tam nie wrócę.
Witam wszystkich!chciałam polecić drogeria Sephora w Plazie w Lublinie,jestem osoba ,która dużo podrużuje po świecie,więc mam obeznanie,pojawiam sie często w Polsce z moimi znajomymy z Anglii,Canady,ten sklep polecam,eksepedientki znaja świetnie angielski,zagadują,żartuja,byłam z moim przyjacielem,który często w sklepach polskich czuje się jak intruz,tutaj panie zagadywały go,żartowały,a ja miałam troche czasu dla siebie i nie musiałam byc wiecznym tłumaczem,mój znajomy szukał wody o zapchu cedrowym,był bardzo zadowolony,a ja dumna ,ze moj kraj wreszcie staje się europejski.Polecam ten sklep,wysoki poziom obsługi!
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.