Opinie użytkownika (3)

Jestem bardzo rozczarowany...
Jestem bardzo rozczarowany doświadczeniem, jakie miałem z firmą Vectra. Podpisałem umowę na usługi telewizji i internetu, a to, co miało być prostym procesem, zamieniło się w koszmar. Pierwszym problemem była kompletna niekompetencja pracowników firmy. Umówiliśmy się na montaż usług na konkretny dzień i godzinę, ale technik nigdy się nie pojawił. Musiałem wielokrotnie kontaktować się z infolinią, aby dowiedzieć się, co się dzieje. Nawet to nie pomogło, dopóki wreszcie udało mi się nawiązać kontakt z technikiem samodzielnie. Poza tym, nie tylko że dostarczenie usług opóźniło się o kilka dni, ale również otrzymałem fakturę za usługi, które nie zostały dostarczone w ustalonym terminie. W odpowiedzi na moją reklamację Vectra obiecała, że nie naliczy opłat za usługi do dnia aktywacji, ale na fakturze i tak znalazły się te opłaty. To, co najbardziej mnie zdenerwowało, to brak jakiejkolwiek rekompensaty za wszystkie niedogodności i stres, jakie musiałem znosić. Firma Vectra zasugerowała, że mogę złożyć pozew sądowy, jeśli nie jestem zadowolony z ich odpowiedzi, co jest nie do zaakceptowania. Podsumowując, doświadczenie z Vectra było dla mnie kiepskie. Nie tylko nie dostarczyli usług w terminie, ale również nie pokazali żadnej odpowiedzialności za swoje błędy. Jestem rozczarowany i nie polecam tej firmy nikomu.

barkanax

16.09.2023

Vectra

Infolinia

Nie zgadzam się (0)
16.09.2023
Odpowiedź firmy
Dziękujemy za opinię na temat naszej firmy. Przykro nam, że tym razem nie spełniliśmy Twoich oczekiwań. Zawsze czytamy komentarze naszych Klientów i wyciągamy z nich wnioski na przyszłość. Chcemy dokładnie przyjrzeć się tej sprawie. Dlatego prosimy, napisz do nas na adres: jakoscpomoc@vectra.pl, podaj dane Abonenta i opis sytuacji.
W mieszkaniu popsuły...
W mieszkaniu popsuły mi się rolety, pojechałem do Leroy Merlin po części, tam mi powiedziano że rolet sie już nie da naprawić i trzeba kupić nowe. Zajechałem po drodze do Obi na Szwedzkiej, bardzo sympatyczna Pani pomogła mi i okazało sie że rolety można naprawić tak jak myślałem na początku. A więc obeszło się z kupywaniem nowych rolet.

barkanax

18.07.2017

OBI

Placówka

Poznań, Szwedzka 6

Nie zgadzam się (0)
Bardzo nie miał...
Bardzo nie miał obsługa, która pracuję tam za karę. A klientów wręcz wyrzucają. Masz pytanie a ona "Z mojej strony to wszystko do widzenia"

barkanax

18.07.2017

mFinanse

Placówka

Poznań, Matyi 2

Nie zgadzam się (0)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi