Rewelacyjnie. fatalna obsługa, pani nie potrafila znaleźć farbek do twarzy. przez 10 min oprocz kasy, na sklepie nie bylo ani jednego pracownika. fatalne zaangażowanie pracownika, gdy nie potrafił odnaleźć farbek, po prostu bez słowa odszedł ode mnie.. Na minus: personel, wiedza i doradztwo, sprawność obsługi, oferta i cena. Na plus: wygląd miejsca obsługi.
W czerwcu bieżącego roku kończy mi się abonament z siecią Orange. Po ostatnich moich reklamacjach, związanych ze zmianą darmowego numeru, nadal jest cisza - jak makiem zasiał. Jakby nie było sprawy. W związku z kończącą się umową dostałam dwa telefony z infolinii Orange. Pierwsza propozycja była w ogóle nie do przyjęcia, ponieważ po długiej "współpracy" oczekiwałam, że zostanie mi przedstawiona oferta korzystniejsza niż mam dotychczas, a tak się nie stało. Pan z infolinii postawił mnie w takiej sytuacji, że jak nie wybiorę jego oferty, to kolejna propozycja z ich strony nie będzie lepsza niż ta którą mi przedstawia. Rozmowę zakończyłam tym, że jak będą mieli lepszą ofertę dla mnie to niech zadzwonią. I tak też się stało, po 2 tygodniach zadzwoniła do mnie Pani z infolinii. Chciała zaproponować coś lepszego, lecz za bardzo nie wiedziała co. Zaczęła przedstawiać mi bardzo zamieszane kombinacje abonamentów, bardzo się w tym pogubiłam i nie potrafiłam nic z tego wybrać. Rozmowa zakończyła się na tym, że ja przedstawiłam swoje oczekiwania, a ona obiecała że ułoży dla mnie ofertę. Niestety do dnia dzisiejszego do mnie nikt nie zadzwonił, i nie przedstawił żadnej oferty.
Mam telefon na abonament w sieci Orange. Mój pakiet abonamentowy obejmuje mi.in. 1000 min. do jednej wybranej osoby (tel. stacjonarny lub w sieci Orange). Ja wybrany miałam nr stacjonarny, ale po czasie było to dla mnie niekorzystne i postanowiłam zmienić na inny - komórkowy. Zadzwoniłam więc na infolinię, dowiedzieć się czy taka zmiana jest możliwa. Pan na infolinii oczywiście odpowiedział że tak, tylko nastąpi to dopiero od następnego okresu rozliczeniowego (mój okres rozliczeniowy zaczynał się od 1-go każdego miesiąca). A że fakt ten był dopiero na początku miesiąca, musiałam uzbroić się w cierpliwość i czekałam, jednocześnie dzwoniąc bez limitu na ten mój wybrany (darmowy) numer. Oczy mi się większe zrobiły gdy przyszła faktura. Co się okazało, pan z infolinii udzielił mi błędnej informacji - mianowicie, jeżeli taka zamiana jest wprowadzona pierwszy raz (a tak też było i dokładnie wynikało z rozmowy) następuje ona już na następny dzień. Czyli wszystkie połączenia które wykonywałam na "darmowy" numer były płatne. Telefony które później wykonywałam by to sprostować i by zwrócono mi koszty, które nie powinnam ponieść zakończyły się jedynie odpowiedziami, że wszystko zostało przeprowadzone prawidłowo. Złożyłam również skargę, lecz do dnia dzisiejszego nie uzyskałam żadnej rekompensaty ani słowa przepraszam. Zawiodłam się bardzo na tej firmie, myślę że każdy powinien odpowiadać za swoje błędy.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.