Opinia użytkownika: asiek_1
Dotycząca firmy: Orange
Treść opinii: W czerwcu bieżącego roku kończy mi się abonament z siecią Orange. Po ostatnich moich reklamacjach, związanych ze zmianą darmowego numeru, nadal jest cisza - jak makiem zasiał. Jakby nie było sprawy. W związku z kończącą się umową dostałam dwa telefony z infolinii Orange. Pierwsza propozycja była w ogóle nie do przyjęcia, ponieważ po długiej "współpracy" oczekiwałam, że zostanie mi przedstawiona oferta korzystniejsza niż mam dotychczas, a tak się nie stało. Pan z infolinii postawił mnie w takiej sytuacji, że jak nie wybiorę jego oferty, to kolejna propozycja z ich strony nie będzie lepsza niż ta którą mi przedstawia. Rozmowę zakończyłam tym, że jak będą mieli lepszą ofertę dla mnie to niech zadzwonią. I tak też się stało, po 2 tygodniach zadzwoniła do mnie Pani z infolinii. Chciała zaproponować coś lepszego, lecz za bardzo nie wiedziała co. Zaczęła przedstawiać mi bardzo zamieszane kombinacje abonamentów, bardzo się w tym pogubiłam i nie potrafiłam nic z tego wybrać. Rozmowa zakończyła się na tym, że ja przedstawiłam swoje oczekiwania, a ona obiecała że ułoży dla mnie ofertę. Niestety do dnia dzisiejszego do mnie nikt nie zadzwonił, i nie przedstawił żadnej oferty.