Opinia użytkownika: asiek_1
Dotycząca firmy: Orange
Treść opinii: Mam telefon na abonament w sieci Orange. Mój pakiet abonamentowy obejmuje mi.in. 1000 min. do jednej wybranej osoby (tel. stacjonarny lub w sieci Orange). Ja wybrany miałam nr stacjonarny, ale po czasie było to dla mnie niekorzystne i postanowiłam zmienić na inny - komórkowy. Zadzwoniłam więc na infolinię, dowiedzieć się czy taka zmiana jest możliwa. Pan na infolinii oczywiście odpowiedział że tak, tylko nastąpi to dopiero od następnego okresu rozliczeniowego (mój okres rozliczeniowy zaczynał się od 1-go każdego miesiąca). A że fakt ten był dopiero na początku miesiąca, musiałam uzbroić się w cierpliwość i czekałam, jednocześnie dzwoniąc bez limitu na ten mój wybrany (darmowy) numer. Oczy mi się większe zrobiły gdy przyszła faktura. Co się okazało, pan z infolinii udzielił mi błędnej informacji - mianowicie, jeżeli taka zamiana jest wprowadzona pierwszy raz (a tak też było i dokładnie wynikało z rozmowy) następuje ona już na następny dzień. Czyli wszystkie połączenia które wykonywałam na "darmowy" numer były płatne. Telefony które później wykonywałam by to sprostować i by zwrócono mi koszty, które nie powinnam ponieść zakończyły się jedynie odpowiedziami, że wszystko zostało przeprowadzone prawidłowo. Złożyłam również skargę, lecz do dnia dzisiejszego nie uzyskałam żadnej rekompensaty ani słowa przepraszam. Zawiodłam się bardzo na tej firmie, myślę że każdy powinien odpowiadać za swoje błędy.