Opinie użytkownika (1)

Kielcach to po...
Kielcach to po prostu jakaś tragedia- 1 biuro obsługi w którym non stop jest kolejka po 10 osób w pomieszczeniu 3m2 - 2 miejsca siedzące przy takim tempie załatwianie klienta z 3/4 obsługujących osób 1 przeważnie zajmuje się czymś innym bo po co zwrócić uwagę na to że jest kolejka, obsługa nie zna podstawowych promocji, przyszedł facet i pyta o tv a niekompetentna kobieta szuka w necie 20 min, ciężko się 3 zdań nauczyć na pamięć z obecną ofertą , obsługa jednaj osoby trwa około 20 min to przychodząc coś załatwić wychodzi się po 2 godzinach ledwo żywym, kobieta siedząca na środkowym stanowisku po prawej zawsze jest naburmuszona, nieuprzejma, zarozumiała i zachowuje się jakby obsługiwała klientów za karę, nie spotkałem się jeszcze nigdy tak niekompetentnej obsługi i to jeszcze w takich warunkach !!!Kolejna sprawa obsługa telefoniczna - miła oczywiście (bo pewnie nagrywają rozmowy) ale oczywiście z 90% spraw odsyłają do biura obsługi które opisałem powyżej. Obsługa internetowa (zgłaszanie reklamacji) - nic nie daje bo otrzymujemy pisma zwrotne że reklamacja odrzucona bo zamiast w reklamacje trzeba było wpisać w serwis - a zgłaszamy reklamacje (gdyby nawet to ciężko przesłać dalej) JAK DLA MNIE TO TOTALNE DNO JEŻELI CHODZI O OBSŁUGĘ KLIENTA !!! Kończę umowę i zmieniam na inną sieć bo to nie zasługuj nawet na to żebym poświecił jej 4 min pisania opinii na jej temat - piszę tylko po to żeby was ostrzec !!!

arbi81

15.06.2012

Vectra

Placówka

Nie zgadzam się (0)
02.05.2022
Odpowiedź firmy
W nawiązaniu do opisanej przez Pana sytuacji wyjaśniam, iż kontakt z lokalną Placówka powinien następować w momencie kiedy taka wizyta wiązałaby się z koniecznością zwrotu sprzętu lub złożenia własnoręcznego podpisu przez głównego Abonenta. Pozostałe kwestie oraz zapytania można kierować pod numerem telefonu Infolinii: 58 742 65 00 lub 801 0 801 80. Wybierając połaczenie z odpowiedniem działem można uzyskać pomoc oraz odpowiedzi na zadawane pytania, jak również propozycje rozwiązania nurtujących problemów. Pragnę nadmienić, iż kwestie reklamacyjne, jak również zgłaszanych usterek technicznych opisane są szczegółowo w Regulaminie Świadczenia Usług Telekomunikacyjnych. Wymieniono co jest podstawą do rozpatrzenia reklamacji usterkowej oraz co powinna zawierać reklamacja, czym jest reklamacja a czym zgłoszenie usterki. Reklamacje są zawsze rozpatrywane, z tym że mogą być rozpatrzone pozytywnie lub negatywnie. Dodam, iż prawidłowo wypełnione zgłoszenia, wysyłane za za pośrednictwem formularza reklamacyjnego lub adresu e-mail: kontakt@vectra.pl, o ile stanowią reklamację, zawsze kierowane są do Działu Korespondencji i Reklamacji z prośbą o rozpatzrenie i wysłanie odpowiedzi zwrotnej.

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi