Opinia użytkownika: arbi81
Dotycząca firmy: Vectra
Treść opinii: Kielcach to po prostu jakaś tragedia- 1 biuro obsługi w którym non stop jest kolejka po 10 osób w pomieszczeniu 3m2 - 2 miejsca siedzące przy takim tempie załatwianie klienta z 3/4 obsługujących osób 1 przeważnie zajmuje się czymś innym bo po co zwrócić uwagę na to że jest kolejka, obsługa nie zna podstawowych promocji, przyszedł facet i pyta o tv a niekompetentna kobieta szuka w necie 20 min, ciężko się 3 zdań nauczyć na pamięć z obecną ofertą , obsługa jednaj osoby trwa około 20 min to przychodząc coś załatwić wychodzi się po 2 godzinach ledwo żywym, kobieta siedząca na środkowym stanowisku po prawej zawsze jest naburmuszona, nieuprzejma, zarozumiała i zachowuje się jakby obsługiwała klientów za karę, nie spotkałem się jeszcze nigdy tak niekompetentnej obsługi i to jeszcze w takich warunkach !!!Kolejna sprawa obsługa telefoniczna - miła oczywiście (bo pewnie nagrywają rozmowy) ale oczywiście z 90% spraw odsyłają do biura obsługi które opisałem powyżej. Obsługa internetowa (zgłaszanie reklamacji) - nic nie daje bo otrzymujemy pisma zwrotne że reklamacja odrzucona bo zamiast w reklamacje trzeba było wpisać w serwis - a zgłaszamy reklamacje (gdyby nawet to ciężko przesłać dalej) JAK DLA MNIE TO TOTALNE DNO JEŻELI CHODZI O OBSŁUGĘ KLIENTA !!! Kończę umowę i zmieniam na inną sieć bo to nie zasługuj nawet na to żebym poświecił jej 4 min pisania opinii na jej temat - piszę tylko po to żeby was ostrzec !!!