Asortyment firmy nie jest zbyt zróżnicowany jeśli chodzi o produkty innych firm. Ceny są niskie. Natomiast istotnym minusem są duże kolejki do kas, tymbardziej że w badanym sklepie znajdują się tylko 3 kasy. Personel jest uprzejmy, natomiast ochroniarz był zbyt nachalny, chodził za mną mówiąc jakieś dziwne rzeczy
Na stacji istnieje samoobsługa jeśli chodzi o tankowanie paliwa. Zatankowałam więc i poszłam zapłacić. Po wejściu do sklepu zostałam miło przywitana, zapytana o to czy potrzebuje faktury i czy używam karty premium club. Po zapłaceniu za paliwo oraz zakupiony towar mogłam ocenić pracownika stacji poprzez naciśnięcie jednej z trzech "minek". Na pożegnanie usłyszałam od pracowników " do widzenia". Jedynym dość istotnym minusem jest cena paliwa na tej stacji, gdyż jest o kilkanaście, czasem nawet kilkadziesiąt groszy wyższa niż na innych stacjach paliwowych.
Po wejściu do apteki odebrałam numerek, gdy wyświetlił się mój numer podeszłam do kasy, gdzie przywitała mnie miła pani farmaceutka. Odpowiadała mi na wszystkie pytania i doradziła , który lek wybrać biorąc pod uwagę cenę oraz jego właściwości. Zostałam miło pożegnana.
Obserwacja została przeprowadzona na stronie internetowej podczas wykonywania projektu. Oferowane ceny oraz asortyment firmy są zbyt wysokie, co jest spowodowane segmentem na jaki nastawiona jest firma. Jednak jakość mebli tej firmy nie jest tak wysoka jak ich cena. Reklamowanie produktów jest utrudnione, gdyż na stanowisku zajmującym się reklamacjami rzadko kiedy można kogoś spotkać. Często trzeba czekać po kilka godzin na to, aby jakaś osoba zajęła się sprawą reklamacji. Ogólna ocena dla tej firmy wystawiona przeze mnie na podstawie zapoznania się ze stroną internetową firmy oraz różnego rodzaju forami to 3+
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.