Bankowosć internetowa bardzo dobra, można zrobić wszystkie potrzebne i mniej potrzebne rzeczy. Wygodna w użyciu szybko działająca i ładnie wyglądająca. Bezpieczena (SMS) i niezawodna - to fakt.
Ostatnio dodali możliwość zmieniania numeru PIN do kart oraz fajną wyszukiwarkę skrótów - można w każde miejsce systemu dojść w moment.
W oddziale byłam ostatni raz 3 lata temu, w miedzy czasie dzwoniłam do banku 1 czy 2 razy, resztę załatwiam przez system internetowy. Tak trzymać!
System internetowy wymaga audytu użyteczności - to zaledwie koszt kilkaset PLN! Są takie kwiatki jak cofanie do poprzedniego ekranu po naciśnięciu klawisza Enter (po wpisaniu daty urodzenia), zapętlanie ścieżki rezerwacji wizyt, usuwanie się wypełnionych pól.
Do tego podejście pracowników traktujących system internetowy jako bezwzględną łaskę dla klienta - 3 wizyty odwołanie później niż 3 godz. przed terminem blokują dostęp do systemu na amen (w "wyjątkowych przypadkach" mogą raz warunkowo go odblokować).
Ja rozumiem blokować dostęp za karę na okres np. 1 miesiąca, albo odblokowywać za opłatą itd., ale nie na zawsze...
Internetowy system rezerwacji mimo, że loguję się na kartę dziecka, rejestruje wizytę u lekarza dla dorosłych (o czym dowiedziałam się tuż przez wizytą słysząc, że do zapłaty jest 130 PLN zamiast za darmo).
Rozmowa z pracownicami recepcji niewiele dała, poleciły złożyć reklamację. Jednak dzwonienie na podany przez nie numer do działu reklamacji - bezskuteczne, tj. nr wiecznie zajęty. Pewnie mają tyle reklamacji.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.