Wraz z osobą niepełnosprawną poszukiwałam dzisiaj książek w bydgoskim Empiku. Obsługujący bez zarzutu: osoba w punkcie Info podała do ręki książki, o które pytaliśmy - nie zostaliśmy odesłani do regałów, co byłoby bardziej kłopotliwe. Podobnie zresztą została potraktowana klientka obsługiwana przed nami - bardzo to zacne. Minusem jest jednak organizacja przestrzeni w bydgoskim Empiku - dwie idące obok siebie osoby (tego wymagała dzisiejsza sytuacja) mają szansę przez przypadek strącić coś ze stojących po środku przejścia stolików, na których eksponowany jest towar (należy jednak przyznać, że od poprzedniej wizyty sytuacja poprawiła się: w newralgicznym miejscu nie było już przedmiotów małych, łatwych do zrzucenia).
Wraz z osobą niepełnosprawną poszukiwałam dzisiaj książek w bydgoskim Empiku. Obsługujący bez zarzutu: osoba w punkcie Info podała do ręki książki, o które pytaliśmy - nie zostaliśmy odesłani do regałów, co byłoby bardziej kłopotliwe. Podobnie zresztą została potraktowana klientka obsługiwana przed nami - bardzo to zacne. Minusem jest jednak organizacja przestrzeni w bydgoskim Empiku - dwie idące obok siebie osoby (tego wymagała dzisiejsza sytuacja) mają szansę przez przypadek strącić coś ze stojących po środku przejścia stolików, na których eksponowany jest towar (należy jednak przyznać, że od poprzedniej wizyty sytuacja poprawiła się: w newralgicznym miejscu nie było już przedmiotów małych, łatwych do zrzucenia).
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.