Sklep z obuwiem Heavy Duty bardzo pozytywnie zaskakuje zarówno asortymentem skierowanym do młodej klienteli, przystępnymi cenami jaki profesjonalizmem obsługi. Wyjątkowo zaradny i życzliwy personel pomaga i zachęca do kupna towaru odpowiadającego klientowi; w żadnym wypadku nie narzuca decyzji. Godna polecenia obsługa.
W sklepie odzieżowym House asortyment i ceny są na dobrym poziomie. Wygląd miejsca obsługi ma bardzo młodzieżowy charakter, co przemawia do tej kategorii klientów. Jednak zachowanie obsługi pozostawia wiele do życzenia. Przede wszystkim personelu nie można odróżnić od klienteli ze względu na podobny ubiór, a klient jest pozostawiony "sam sobie". Wydaje się, że obsługa zbyt pobłażliwie podchodzi do swoich obowiązków, często także pozostawia kasę bez nadzoru. Klient, który chce dokonać zakupu musi dlugo wyczekiwać, zanim zostanie zauważony i ktoś go obsłuży.
Hipermarket Carrefour w Galerii Bałtyckiej w Gdańsku jest miejscem wyjątkowo często odwiedzanym przez klientów ze względu na położenie w dużej galerii, jak i przez wzgląd na bardzo dobre położenie komunikacyjne. Ceny nie są wygórowane, a sklep oferuje spory wybór produktów każdej kategorii. Na sali zawsze jest czysto, a towar jest uporządkowany. Obsługa hipermarketu nie była nie miła, jednak sprawia wrażenie zniechęconej i zmęczonej. Największym problemem jest organizacja i czas obsługi kas. Zawsze otwarta jest tylko część kas, co sprawia, że kolejki są wyjątkowo długie (nawet do kilkunastu osób), a czas oczekiwania do kas wielokrotnie jest dłuższy niż czas wyboru produktów. Efektem tego często jest rezygnacja z zakupów. Wielu klientów odkłada produkty i wychodzi ze sklepu bez zakupów. Nie działają również kasy "do 10 produktów".
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.