Jestem klientem banku od 2009 roku. Do tej pory jakość usług działała bez zastrzeżeń. Posiadam tam konto osobiste, oszczędnościowe, walutowe oraz konta oszczędnościowe, które założyłam dla moich dzieci. Szczerze mogę polecić bank, bo często ulepszają swoją stronę internetową. Wizyta w banku pełni mnie satysfakcjonuje, obsługa jest na najwyższym poziomie, produkty polecane przez bank są dobierane indywidualnie, podejście do klienta również jak najbardziej indywidualne.
Zazwyczaj kupuje paliwo na ww. stacji. Zawsze jestem pod wrażeniem obsługi tejże stacji. Zawsze grzecznie się odnoszą do klienta, za każdym razem pytają o kartę członkowską, proponują Hot-doga lub kawę, a gdy właśnie jest jakiś konkurs informują o tym klienta. Tym razem kupowałam też olej silnikowy i Pani Ekspedientka sama do mnie podeszła, by pomóc mi znaleźć odpowiedni, gdy jednak go nie było, poszła poszukać do magazynu. Polecam tą stację, zawsze miła i konkretną obsługa.
Miałam okazje odwiedzić ten punkt sprzedaży kilka miesięcy temu. Lokal mały, ciasny, tylko jedno stanowisko obsługi klienta. Pan obsługujący bardzo miły, jednak bardzo nie spodobało mi się przechodzenie z klientem na Ty. Dodatkowo nie było zrobione badanie potrzeb klienta, oferta została przedstawiona dość zwięźle, pracownik spieszył się, próbował jak najszybciej podpisać ze mną umowę, nie próbując w żaden sposób zachęcić mnie do kupna produktu. Gdy powiedziałam, że przyszłam się tylko zorientować i nie chce jeszcze niczego podpisywać, stracił zainteresowanie moją osobą, dał ulotki i podziękował. Cała rozmowa trwała może 4 minuty.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.